eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Budowa przychodni SP GOZ w Sulmierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przychodni SP GOZ w Sulmierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/719310

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przychodni SP GOZ w Sulmierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9624f6-a78f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084355/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa przychodni SP GOZ w Sulmierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2462388,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa przychodni SP GOZ w Sulmierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę budynku przychodni – budynek parterowy jednokondygnacyjny z poddaszem technicznym, przylegającym na fragmencie do istniejącego budynku przychodni, dach wielospadowy na konstrukcji drewnianej, kryty blacho-dachówką; budynek wykonany w technologii tradycyjnej z materiałów powszechnie dostępnych na rynku,
2) budowę elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej,
3) budowę instalacji kanalizacji sanitarnej,
4) budowę przyłącza wodociągowego i budowa hydrantu,
5) budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej,
6) budowę instalacji kanalizacji deszczowej,
7) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
8) budowę zewnętrznej instalacji C.O.,
9) budowę zewnętrznej instalacji C.W.U. z cyrkulacją,
10)budowę zewnętrznej instalacji grzewczej zasilającej nagrzewnice,
11)budowę sieci telekomunikacyjnej,
12)budowę kanalizacji kablowej.
Teren inwestycji stanowią działki nr: 1273/1, 1273/2, 1273/4, 1273/5, 1272/1, 1272/2, 1271, 1225 obręb 0017 Sulmierzyce i jest on objęty archeologiczną strefą ochrony konserwatorskiej „OW”. Zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie nadzoru nad prowadzonymi pracami ziemnymi przez osobę posiadającą uprawnienia określone w ww. pozwoleniu.
Dane techniczne projektowanego budynku:
• Długość: 23,25 m,
• Szerokość: 13,90 m,
• Wysokość: 7,87 m,
• Wysokość od poziomu terenu: 8,02 m,
• Powierzchnia zabudowy: 285,90 m²,
• Powierzchnia całkowita: 285,90 m²,
• Powierzchnia użytkowa: 236,10m²,
• Kubatura: 1.610,50 m³.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, i składają się na niego następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany (budynek przychodni),
2) Projekt wykonawczy (budynek przychodni),
3) Projekt budowlano-wykonawczy (budowa sieci telekomunikacyjnej, budowa kanalizacji kablowej),
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (branża budowlana, elektryczna, sanitarna i telekomunikacyjna),
5) Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZA.5161.1268.2022.AM z dnia 11.01.2023 r.,
6) Decyzja Starosty Pajęczańskiego Nr 306/2020 z dnia 03.07.2020 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę,
7) Zgoda Powiatowego Zarządu Dróg w Pajęcznie z dnia 25.05.2020 r. na prowadzenie badań archeologicznych na działce nr ewid. 1225 obręb Sulmierzyce,
8) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej,
9) Warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej z dnia 30.03.2020 r.,
10)Decyzja Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Pajęcznie znak PZD.5443.36.20.A z dnia 17.04.2020 r. o uzgodnieniu lokalizacji i zezwoleniu na umieszczenie w pasie drogowym sieci kanalizacji deszczowej,
11)Warunki techniczne na przełożenie sieci telekomunikacyjnej znak TTISILU/MG.215-15942/20 z dnia 09.04.2020 r.,
12)Uzgodnienie projektu przebudowy sieci telekomunikacyjnej OPL nr TTDSILU/ASK.215-42195/22 z dnia 12.10.2022 r.,
13)Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających decyzji o pozwoleniu na budowę polegających na przebudowie sieci teletechnicznej z dnia 02.07.2020 r.
Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania zalecane jest dokonanie oględzin miejsca przedmiotu zamówienia.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 prawa budowlanego,
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
6. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji wydłuża okres rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2357500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2357500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBUD-BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732912335

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 59/65

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawstwo w zakresie robót kluczowych dla transferu doświadczenia tj. robót w zakresie branży budowlanej (budowa budynku przychodni).
Nazwa podwykonawcy: Usługi Instalacyjno-Budowlane "KOMPENS" Ignacy Majewski.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2357500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - obszar inwestycyjny: Infrastruktura społeczna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.