eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaUbezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i
powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pszczyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.pszczyna.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geodeta@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.pszczyna.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pszczynie (Skarb Państwa)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geodeta@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.pszczyna.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 im. Generała Józefa Bema

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Szymanowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzs1.pszczyna@pszczyna.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzs1.pszczyna.edu.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Szymanowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: 43-200 Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzs2pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzs2pszczyna.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny „Przystań"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiśniowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cwdir.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cwdir.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 7

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chrobry-pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrobry-pszczyna.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamenhofa 5A

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hala@posir.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://posir.pszczyna.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamenhofa 5

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3s@zs3s.pna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs3s.pna.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprpszczyna.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 5

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppped@ppped.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppped.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Ognisko Pracy Pozaszkolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 7

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@popppszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://popppszczyna.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381722092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@pup-pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pszczyna.praca.gov.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sygietyńskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdpszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdpszczyna.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Organizator Rodzinnej Pieczy Zastępczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381800082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprpszczyna.pl/piecza-zastepcza/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i
powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68a98c80-0656-48b8-ac5d-22e942aa77a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje:
a) Ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich (all risk) (AR).
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (EI).
c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia, w tym ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy dróg (OC).
d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SWZ wraz z dodatkami nr 1, 2, 3, 4, 4a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 282000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje:
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC)
b) Ubezpieczenie pojazdów autocasco (AC)
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW)
d) Ubezpieczenie komunikacyjnego assistance (assistance)
e) Ubezpieczenie szyb w pojazdach (szyby)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3b do SWZ wraz z dodatkami nr 1, 2, 2a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 122500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje:
a) Ubezpieczenie kosztów doradztwa podatkowego, ryzyko poniesienia przez Ubezpieczającego wydatków związanych z zaistnieniem problemu prawnopodatkowego
b) Ubezpieczenie kosztów organizacji i sfinansowania pomocy prawnopodatkowej w postępowaniach przed polskimi organami podatkowymi oraz polskimi sądami administracyjnymi, dotyczących sporów podatkowych wynikających ze statusu Powiatu Pszczyńskiego, jako podatnika, płatnika lub inkasenta
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta. Złożona oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 282 000,00 zł brutto. Cena złożonej oferty wynosi: 496 248,00 zł brutto. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" Biuro Regionalne w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-010

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-01 do 2027-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Podstawą do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024.1320 z dnia 2024.08.30) zwanej w dalszej części ustawą w związku z art. 226 ust.1 ppkt 2) b) przywołanej ustawy.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu dla części III złożona została jedna oferta. Zamawiający informuje o odrzuceniu z przedmiotowego postępowania złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.