Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187253/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00192210/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439960
1.5.8.) Numer faksu: 756439960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-688b106c-e0d6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003332/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap II”. Zadania Inżyniera Kontraktu związane są z nadzorem technicznym i prawnym nad budową, kontrolą i weryfikacją dokumentów wystawianych przez Wykonawców.
4. Planowany zakres inwestycji: roboty budowlane polegające na wykonaniu etapu II-go budowy Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach na dz. nr 618/27 obręb 0009 Mysłakowice, obejmującego:
1) Zagospodarowanie terenu (drogi, architektura):
a) wykonanie utwardzeń placów zabaw z nawierzchni syntetycznej;
b) wyposażenie placów zabaw w sprzęt zabaw;
2) Instalacje sanitarne – zagospodarowanie terenu
3) Instalacje elektryczne – zagospodarowanie terenu
a) Ułożenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej;
4) Branża Architektoniczno-budowlana – budynek
a) Wykonanie kompletnego wykończeniu wewnętrznego dla bloku sportowego osie H/H’ do M w tym szczególnie:
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na gruncie;
- wykonanie izolacji termicznej na gruncie z wyłączeniem sali gimnastycznej;
- wykonanie podłogi sportowej;
- wykonie posadzek cementowych w pomieszczeniach;
- wykonanie wszelkich izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych wewnętrznych;
- wykonanie okładzin podłogowych wraz z cokołami w tym okładzin schodów;
- wykonanie tynkowania ścian wewnętrznych;
- wykonanie wszelkich sufitów podwieszanych , obudów i okładzina akustycznych wraz z rewizjami i infrastrukturą instalacyjną;
- wykonanie ścian działowych;
- wykonanie powłok malarskich ścian w tym impregnacja powłok betonowych;
- wykonanie okładzin ścian w tym luster wklejanych;
- wykonanie ślusarki/stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem;
- wykonanie ścianek kabin sanitarnych;
- dostawa i montaż „białego montażu” urządzeń sanitarnych wraz z bateriami;
- dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego i wyposażenia pomieszczeń
- wykonanie informacji wizualnej budynku;
- wykonanie schodów stalowych technicznych;
- wykonanie balustrad schodowych;
- dostawa i montaż wyposażenia sportowego wewnętrznego;
- wykonanie parapetów wewnętrznych;
b) Wyposażenie w sprzęt sportowy bloku sportowego osie H/H’ do M
c) Wykonanie elewacji zewnętrznej całego budynku szkoły w zakresie:
- wykonanie wszystkich rolet zewnętrznych automatycznych wraz z automatyką pogodową;
5) Instalacje sanitarne – budynek
a) wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wodo zimnej, ciepłe i cyrkulacji dla bloku sportowego osie H/H’ do M;
b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej ppoż. wraz z skrzynkami hydrantowymi z wężem;
c) wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej;
d) wykonanie wewnętrznej instalacji c.o.;
e) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej w osiach … w szczególności układy N-W-7, N-W-8, N-W-9
6) Instalacje elektryczne – budynek
a) Montaż rozdzielnic: RG, 0T1, 1T1, Rpoz, TW6. Montaż linii zasilających wymienione rozdzielnice;
b) Montaż instalacji wewnętrznych między osiami H’-M:
1. Instalacje gniazd wtykowych, wypustów zasilających;
2. Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego;
3. Instalacja nagłośnienia wraz z szafą rack SZ2;
4. Instalacja SSWIN, instalacja CCTV – zapasy przewodów, biegnące poza zakres etapu II zostawić w korycie kablowym;
5. Instalacja LAN wraz z szafą rack LPD2, zapas światłowodu do szafy GPD zostawić w korycie kablowym. Na piętrze przewody miedziane (zapasy), biegnące poza zakres etapu II zostawić w korycie kablowym;
6. Montaż koryt kablowych w obrębie etapu II;
c) Montaż kompletnej instalacji oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej nr 5, wraz z zasileniem;
d) Montaż koryta kablowego na piętrze budynku od szachtu kablowego nad rozdzielnią główną do tablicy 1T1;
e) Montaż instalacji odgromowej budynku na dachu;
f) Wyprowadzenie przewodów do kamer CCTV na elewacji całego budynku, zostawienie zapasu przewodu wewnątrz budynku;
g) Wyprowadzenie przewodów do zasilania napędów rolet zewnętrznych na elewacji całego budynku, zostawienie zapasu przewodu wewnątrz budynku;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANOVAL Arkadiusz Depczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281235997
7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 4
7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-533
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 395 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
- "Budowa boiska trawiastego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSR CKZ w Świdwinie"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.