eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymRozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.kaczynska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064187

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49de5d53-7027-457f-931d-2a0a36790f9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062877/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa i przebudowa SUW w miejscowości Wojszczyce w ramach projektu pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zakroczym”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zakroczym”, w ramach inwestycji B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2698300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na “Rozbudowie i przebudowie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce”, w ramach projektu „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Zakroczym”, w ramach inwestycji B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich.
2. Poprzez użyte sformułowanie „rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody” rozumie się rozbudowę i przebudowę budynku stacji uzdatniania wody (SUW) wraz z układami i instalacjami niezbędnymi w funkcjonowaniu SUW jako całości technologicznej włącznie z budową obiektów towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania wody.
3. Inwestycja realizowana będzie na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego, w powiecie nowodworskim, we wsi Wojszczyce na terenie działki ew. nr 11/1, 15/3 ob. Wojszczyce, gmina Zakroczym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach.
6. Etap I obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej (zwanej dalej „Projektem budowlanym”) wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę,
2) wykonanie dokumentacji technicznej w pozostałym zakresie, obejmującej w szczególności:
a) projekty wykonawcze (wszystkich branż) stanowiące uszczegółowienie Projektów budowlanych,
b) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
c) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
d) kosztorysy uproszczone i szczegółowe.
3) Dokumentację projektową Wykonawca wykona w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy.
7. Etap II obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie budowy SUW,
2) dostawę i montaż dodatkowych urządzeń zgodnie z PFU,
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej z wykonanych robót budowlanych,
4) wykonanie kosztorysu powykonawczego po zakończeniu wszystkich robót,
5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu.
8. Zakres prac:
1) przebudowa obudów studni głębinowych wraz z montażem nowej armatury i nowych pomp głębinowych oraz nowych obudów studziennych,
2) rozbudowa i remont istniejącego budynku stacji uzdatniania wody oraz dostawa i montaż nowych zestawów filtracyjnych o wydatku 50 m3/h, dostawa nowego zestawu sieciowego o wydatku maksymalnym 70 m3/h wraz z kompletem armatury i rurociągów przebudowujących istniejący układ technologiczny niezawodny do uzdatnienia ilości pozyskiwanej wody surowej, do poziomu pozwalającego spełnić wartości określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia,
3) wymiana wszystkich elementów automatyki całego procesu technologicznego uzdatniania wody na nowoczesne, niezawodne i energooszczędne,
4) budowa instalacji fotowoltaicznej wolnostojącej o mocy 32 kWp wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh,
5) budowa żelbetowego zbiornika retencyjnego dwukomorowego, każda komora o pojemności 100 m3 - łącznie o pojemności czynnej 200 m3,
6) budowa sieci między-obiektowych łączących nowobudowane obiekty SUW,
7) budowa wewnętrznych linii sterowniczych i zasilających w energię elektryczną,
8) dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką SZR,
9) budowa dróg wewnętrznych, placów manewrowych,
10) uzupełnienie i naprawy ogrodzenia ujęć głębinowych i stacji SUW,
11) modernizacja istniejącego zbiornika wody wraz z przepięciem instalacji między-obiektowej jako zbiornik wody surowej, remont zbiornika wraz z remontem dachu i elewacji oraz systemów zasilania automatyki i instalacji odgromowej,
12) wykonanie niezbędnych połączeń kanalizacji sanitarnej z kolektorem ścieków sanitarnych,
13) wykonanie systemu teleinformatycznego - urządzenia mogą być uruchamiane zdalnie, wizualizacja dostępna będzie na panelu operatorskim, ponadto istnieje możliwość włączenia stanu awaryjnego. Na ekranie głównym będzie możliwość odczytu stanu liczników, mierników i przepływomierzy, a także uruchomienia alarmu SMS. Szczegółowy opis w PFU str. 37-41.
9. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
10. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.
11. Wymagany okres gwarancji na dokumentacje projektową, roboty budowlane, materiały dostarczone i wbudowane oraz urządzenia dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bezusterkowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru. Wykonawca udzieli rękojmi na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zaoferowanie wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany będzie dodatkowo punktowane, zgodnie z zapisami Rozdziału XXII SWZ.
12. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres gwarancji, w przypadku awarii, Wykonawca świadczył usługi serwisowe, tj. zdiagnozowanie wraz z dojazdem przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę oraz usunięcie awarii. Przyjmowanie zgłoszeń o wszelkich nieprawidłowościach będzie dokonywane telefonicznie. Każdorazowe zgłoszenie telefoniczne będzie niezwłocznie potwierdzane e-mailem. Wymagany maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię wynosi do 12 godzin, licząc od daty i godziny przekazania telefonicznego zgłoszenia. Zaoferowanie skróconego czasu reakcji będzie dodatkowo punktowane, zgodnie z zapisami Rozdziału XXII SWZ.
13. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tj. wykonujących czynności polegające na pracach fizycznych, montażowych, instalacyjnych, operowaniu sprzętem oraz narzędziami przy realizacji robót budowlanych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy;
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
14. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
15. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w PFU a następnie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentacji projektowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy.
16. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
17. Jeżeli Zamawiający w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określił przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Podane w dokumentach zamówienia parametry należy w takim przypadku traktować jako minimalne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentach zamówienia, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3747000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6173096,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3747000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743247227

7.3.3) Ulica: LOKALNA 31

7.3.4) Miejscowość: PŁOCK

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

, tj. Marek Skrocki „PRESTIGE”, ul. Krańcowa 79, 61-048 Poznań, NIP 7822097029, REGON 301007182, następujący zakres robót: wykonanie dokumentacji projektowej oraz rozbudowa i remont istniejącego budynku SUW oraz dostawą i montażem nowych zestawów filtracyjnych z montażem nowego zestawu sieciowego wraz z kompletem armatury i rurociągów przebudowujących istniejący układ technologiczny;


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3747000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.