eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb
Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 54

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdptomaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna powiatu tomaszowskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb
Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-016ad5eb-cd27-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028880/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148232/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.3721.8.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część nr 1 – Bezgotówkowy zakup paliw obejmuje: siedzibę Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54, Obwód Drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Łaszczowieckiej 9 oraz bazę magazynowo - sprzętową przy ul. Kościuszki 110 w Tomaszowie Lubelskim.
1.1. Ilość przedmiotu zamówienia:
1) benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 000 litrów,
2) olej napędowy ON – 30 000 litrów.
Stacje paliw powinny znajdować się w promieniu do 3,5km km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54
1.2. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanej benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, zgodną z obowiązującymi normami i ww. wymaganiami.
1.3. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia albo zmniejsza ilości zakupionego paliwa danego rodzaju. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym lub większym zakresie dla:
Ilość przedmiotu umowy ulegnie zmianie i będzie pomniejszona lub powiększona o ilości:
1) benzyna bezołowiowa PB 95 – do 200 litrów
2) olej napędowy ON – do 5 000 litrów.
Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości paliwa wynika ze specyfiki działalności Zamawiającego (zimowe utrzymanie dróg, remonty bieżące itp.) oraz z uwagi na warunki pogodowe w ciągu roku, które mają duży wpływ na zużycie paliwa. Podane ilości paliwa są ilościami orientacyjnymi ustalonymi szacunkowo i służą wyłącznie do oceny ofert.
1.4. Minimalna wartość świadczenia ze strony zamawiającego z tytułu realizacji umowy stanowi 70% jej wartości.
1.5. Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, przez 24 godziny na dobę zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego. Zakup może odbywać się równocześnie na wielu stacjach.
1.6. Forma rozliczenia tankowania paliw - przy użyciu kart paliwowych.
1) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie Zamawiającemu kart paliwowych maksymalnie do piętnastu dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Wykonawca nie doliczy kosztu kart paliwowych do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza opłatę za kartę paliwową tylko na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc. , nie przewiduje się stosowania kart z nadrukiem logo Zamawiającego.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania Regulaminu dotyczącego warunków wydania i używania kart paliwowych.
3) Karty paliwowe przypisane będą do numerów rejestracyjnych pojazdów Zamawiającego oraz sprzętu w ilości 44 (czterdzieści cztery) sztuki.
4) Zamawiający zastrzega, iż ilość kart może ulec zmianie w tracie okresu obowiązywania umowy z uwagi na to, iż planowany jest zakup nowego sprzętu. Karty paliwowe powinny być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty prześle w ciągu dwóch dni roboczych Zmawiającemu wzór wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa na adres email zamowienia@zdptomaszow.pl. Zamawiający złoży wniosek o karty po podpisaniu umowy.
5) Podstawą rozliczenia będzie zbiorcze zestawienie transakcji (wykaz wartości sprzedanego paliwa) dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające m.in.: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, adres stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę jednostkową oraz cenę po rabacie (rabat zgodnie z ofertą) wartość netto, brutto, oraz VAT. Wykonawca załączy do faktury rozliczenie zawierające sumę wszystkich tankowanych rodzajów paliw z rozbiciem dla każdego sprzętu Zmawiającego z podaniem daty tankowania oraz obowiązującymi w tych dniach cen paliw pomniejszone o udzielony rabat.
6) Bezgotówkowy zakup paliw będzie następował po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu pomniejszonej o udzielony rabat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 210900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część nr 2 – Dostawa oleju napędowego wraz z transportem do zbiornika o pojemności
5 000 litrów z przeznaczeniem dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych.
1.1. Ilość oleju napędowego ON w okresie objętym zamówieniem wynosi 15 000 litrów. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi do zbiornika paliwa o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie bazy Obwodu drogowego nr 2 w Żulicach.
1.2. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia albo zmniejsza ilości zakupionego paliwa danego rodzaju. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym lub większym zakresie dla:
Ilość przedmiotu umowy ulegnie zmianie i będzie pomniejszona lub powiększona dla ilości do 5 000 litrów oleju napędowego. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości paliwa wynika ze specyfiki działalności Zamawiającego (zimowe utrzymanie dróg, remonty bieżące itp.) oraz z uwagi na warunki pogodowe w ciągu roku, które mają duży wpływ na zużycie paliwa. Podane ilość paliwa jest ilością orientacyjną ustaloną szacunkowo i służy wyłącznie do oceny ofert.
1.3. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanego oleju napędowego, zgodną z obowiązującymi normami i ww. wymaganiami. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 r. poz.1680) oraz z polskimi normami PN-EN 590+A1:2017-06 i PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważne. W okresie zimowym wykonawca będzie stosował olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych, zgodnie z wymaganiami jakościowymi określonymi w ww. rozporządzeniu. Zamawiający będzie zamawiał olej napędowy o parametrach dostosowanych do pracy w ujemnych temperaturach otoczenia (tzw. paliwo zimowe).
1.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia:
1) Na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo.
2) Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym), odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiorników paliwa oleju napędowego, zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
1.5. Sposób realizacji dostaw:
1) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia, po każdorazowym złożeniu telefonicznego zamówienia Zamawiającego, potwierdzonego e-mailem w terminie 24 godzin od telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiorników paliwa przez okres obowiązywania zawartej umowy.
2) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.2068 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe, mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego.
3) Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-14:00 w dni robocze, załadunek zbiornika paliwa nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Dostawy oleju napędowego będą wykonywane do zbiornika o pojemności 5000 litrów. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie nastąpi po wystawieniu faktury VAT.
4) Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego dystrybutora cysterny. Potwierdzeniem ilości odebranego paliwa będzie wydruk z dystrybutora cysterny. Do każdej dostawy wystawiane będą faktury sprzedaży, do których Wykonawca załączać będzie wydruki z legalizowanego dystrybutora cysterny, potwierdzone podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
4.4.6. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, którą to należy przedłożyć przed podpisaniem umowy.
2) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia, to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu Zamówienia. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ.
4.5. Minimalna wartość świadczenia ze strony zamawiającego z tytułu realizacji umowy stanowi 70% jej wartości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 106800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOTOS PALIWA Sp. z o.o., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk NIP 5831023182 REGON 190966301

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5831023182

7.3.3) Ulica: ul. Elbląska 135

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrodom Paliwa Sp. z o.o. Sp.k., ul. Sidorska 61, 21-500 Biała Podlaska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5223011428

7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 61

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.