eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef05c178-c24f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023166/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134676

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzyskanym przez Zamawiającego pozwoleniem na budowę (decyzja Starosty Bielskiego w Bielsku Podlaskim nr 394/2015 z dnia 31.12.2015 r.) w ramach uzyskanego dofinansowania od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr Edycja 2/2021/4152/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków [dalej jako: Promesa”] z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielsku Podlaskim na podstawie art.69a ust.1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem, i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020 r. poz. 568 z późn. zm.) oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r.( zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia26 kwietnia 2022r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
W roku 2016 została wykonana znaczna część robót budowlanych w segmencie A, z czego większość stanowiły roboty termomodernizacyjne.
W skład inwestycji wchodzą następujące rodzaje robót:
1) Roboty ogólnobudowlane (segment A):
• Roboty betonowe i żelbetowe
• Roboty murowe
• Roboty dekarskie
• Stolarka i ślusarka
• Roboty tynkarskie i okładzinowe
• Roboty malarskie
• Podłogi i posadzki oraz inne
2) Roboty ogólnobudowlane (segment B):
• Roboty ziemne
• Roboty betonowe i żelbetowe
• Roboty murowe
• Roboty dekarskie
• Roboty izolacyjne
• Stolarka i ślusarka
• Podłogi i posadzki
• Roboty tynkarskie i okładzinowe
• Roboty malarskie
• Elewacja
• Wyposażenie wraz z dostawą i montażem
3) Roboty sanitarne (segment A):
• Instalacja wody zimnej.
4) Roboty sanitarne (segment B):
• Przyłącze kanalizacji sanitarnej
• Roboty drogowe:
- Roboty ziemne
- Roboty montażowe
• Przyłącze kanalizacji deszczowej:
- Roboty drogowe
- Roboty ziemne
• Roboty montażowe
• Przyłącza sieci preizolowanej co, ct, wz, cwu
5) Roboty elektryczne (segment A):
• Instalacja siłowa
• Oddymianie
6) Roboty elektryczne (segment B):
• Prace przygotowawcze
• Tablice rozdzielcze i WLZ-ty
• Instalacja oświetleniowa
• Instalacja sygnalizacji przyzywowej
• Instalacja siłowa
• Instalacja internetowa
• Zasilanie central wentylacyjnych
• Oddymianie
• Instalacja fotowoltaiczna
• Instalacja odgromowa
• Badania i pomiary powykonawcze
7) Zagospodarowanie terenu, plac zabaw, architektura:
• Roboty rozbiórkowe
• Roboty ziemne
• Utwardzenie
• Obiekty nowe
• Obiekty istniejące
2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej., przedmiarach ( kosztorysach ofertowych) i zestawieniach wyposażenia jako załącznik nr 8 do SWZ. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić konieczność wykonywania prac w okresie przerwy wakacyjnej w przedszkolu w Segmencie A. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być niższe od przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia.
3. Dostawa wyposażenia (fabrycznie nowe, bez wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach) obejmuje transport, rozładunek, wniesienie i montaż wraz z uruchomieniem ( jeśli dotyczy) w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wyposażenie musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującymi przepisami, które zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktu przed planowaną dostawą.
Uwagi końcowe:
• W przypadku ewentualnych rozbieżności między dokumentacją techniczną np. projektem budowlanym a np. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych tj. różnych parametrów danego urządzenia – materiału należy wycenić i przyjąć do realizacja wartość lepszą – wyższą tzn. dającą większe bezpieczeństwo, wytrzymałość, trwałość itd.;
• W przypadku wyczerpania nakładów książek, pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w hurtowniach, Zamawiający dopuszcza tytuły pokrewne o równoważnych treściach, cechach i przeznaczeniu.
• Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie nadzór inwestorski oraz w razie potrzeby nadzór autorski. Zamawiający wymaga aby wykonawca współpracował ze służbami nadzoru w celu prawidłowej realizacji zadania;
• Wynagrodzenie musi obejmować m.in.: koszty prób, badań, pomiarów, nadzoru przez jednostki specjalistyczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, obsługi geodezyjnej budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, dostawy wyposażenia, wywóz wraz z opłatą utylizacyjną odpadów pochodzących z budowy, uporządkowanie terenu budowy;
• Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie art.95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510).
1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 ze zm.) osoby, które będą wykonywać czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w SWZ i dokumentacji projektowej (z wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane) przez cały okres wykonywania tych czynności.
2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 1 powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w ppkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

39161000-8 - Meble przedszkolne

39130000-2 - Meble biurowe

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

37524000-7 - Gry

37524100-8 - Gry edukacyjne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

39300000-5 - Różny sprzęt

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie , ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację w.w. zadania .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12200000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14284009,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.