eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów" Remont budynku OSP w Chruścicach". - budżet obywatelski



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Remont budynku OSP w Chruścicach”. – budżet obywatelski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 412345100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82e1ed19-bccf-4a28-b16a-d4fe41d55725

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Remont budynku OSP w Chruścicach”. – budżet obywatelski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e1ed19-bccf-4a28-b16a-d4fe41d55725

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005542/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont budynku OSP w Chruścicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025.P.F

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195049,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
- 1) Docieplenie stropu:
Docieplenie wełną mineralna gr. 200 mm, współczynnik przewodzenia ciepła: 0.037 W/m*K,
2) Sala duża:
Rozbiórka istniejącej posadzki z płytek gresowych i wykonanie nowej okładziny z płytek gresowych o
wymiarach 60x60cm, antypoślizgowość R 11, A+B+C, odporności na ścieranie min. PEI 4 – kolor do
uzgodnienia z Inwestorem,
Wykonanie cokolika z płytek gresowych o wysokości 10 cm
Demontaż boazerii, szpachlowanie i malowanie ściany farbą ceramiczną odporną na szorowanie do
wysokości tynku strukturalnego – kolor do uzgodnienia z Inwestorem,
Malowanie sufitu farbą lateksową
Malowanie ścian, podciągu i słupów wykończonych tynkiem strukturalnym farbą akrylową – kolor do
uzgodnienia z Inwestorem,
Wykonanie cokolika z płytek gresowych o wysokości 10 cm
Przełożenie dwóch grzejników ze ściany południowej na północno-zachodnią
Montaż dwóch grzejników aluminiowych 25 elementowych na ścianie południowej
Przedłużenie kanałów wentylacyjnych i wyprowadzenie ich przez dach. Kominki wentylacyjne
izolowane.
3) Przedsionek:
Rozbiórka istniejącej posadzki z płytek gresowych i wykonanie nowej okładziny z płytek gresowych o
wymiarach 60x60cm, antypoślizgowość R 11, A+B+C, odporności na ścieranie min. PEI 4 – kolor do
uzgodnienia z Inwestorem,
Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k, obniżenie sufitu do wysokości 2,5m
Malowanie sufitu i ścian, ściany malowane farbą ceramiczną odporną na szorowanie – kolor do
uzgodnienia z Inwestorem,
Wykonanie cokolika z płytek gresowych o wysokości 10 cm
Malowanie ościeżnic stalowych
Wymiana skrzydła drzwiowego, pełne płytowe drewnopodobne – kolor do uzgodnienia z Inwestorem,
4) Sala mała:
Malowanie sufitu i ścian farbą lateksową – kolor do uzgodnienia z Inwestorem,
Cyklinowanie posadzki z desek wraz z lakierowaniem
5) Wentylacja kuchnia:
Dostawa i montaż okapu kuchennego ze stali nierdzewnej, wentylatora dachowego, tłumika, podłączenie i
uruchomienie
6) Elewacja:
Wykonanie nowego tynku mozaikowego na zadaszeniu i kolumnach przed wejściem – kolor do
uzgodnienia z Inwestorem,
Wykonanie tynku akrylowego cienkowarstwowego na istniejącej warstwie zbrojonej od strony
wschodniej
Malowanie elewacji z tynku strukturalnego farbami akrylowymi – kolor do uzgodnienia z Inwestorem,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162819,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260107,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162819,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162819,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.