eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/020/25 Dostawa smoczków i butelek do karmienia - 3 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/020/25 Dostawa smoczków i butelek do karmienia – 3 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/195507/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/020/25 Dostawa smoczków i butelek do karmienia – 3 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52e83865-6d9b-4f33-a5f6-ab6f3d170850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/020/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są butelki do karmienia niemowląt jednorazowe:
1. Butelka z PP (polipropylen) do karmienia niemowląt, jednorazowego użytku, z gwintem, nakrętką i podziałką, sterylna o poj. od 70 do 100mkl
2. Butelka z PP (polipropylen) do karmienia niemowląt jednorazowego użytku z gwintem, nakrętką i podziałką, sterylna o poj. od 130 do 160 ml
3. Butelka z PP (polipropylen) do karmienia niemowląt jednorazowego użytku z gwintem, nakrętką i podziałką, sterylna o poj. od 230 do 260 ml
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2 i 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39225710-5 - Butelki

4.5.5.) Wartość części: 53633,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są butelki do karmienia niemowląt wielorazowe:
1. Butelka z PP (polipropylen) do karmienia niemowląt, wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką o poj. od 230 do 260ml
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2 i 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39225710-5 - Butelki

4.5.5.) Wartość części: 46041,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są smoczki i gryzaczki dla niemowląt :
1. Smoczek dla noworodków i niemowląt, jednorazowy do mleka początkowego
2. Smoczek dla niemowląt jednorazowy dla dzieci 6-18 mies
3. Smoczek dla niemowląt jednorazowy do papek  
4. Smoczek dla wcześniaków jednorazowego użytku o wadze poniżej 1750g
5. Smoczek dla wcześniaków jednorazowego użytku o wadze powyżej 1750g z TPE
6. Smoczek dla wcześniaków jednorazowego użytku o wadze powyżej 1750g z lateksu
7. Smoczek wielokrotnego użytku, średni otwór przepływowy, dla dzieci z rozszczepem wargi 
8. Smoczek wielokrotnego użytku, bez otworu przepływowego, dla dzieci z rozszczepem podniebienia 
9. Smoczek gryzak dla wcześniaków 0-6 miesięcy
10. Smoczek gryzak dla wcześniaków powyżej 6 miesiąca
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2 i 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33711770-5 - Smoczki i gryzaczki dla niemowląt

4.5.5.) Wartość części: 235430,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 1 wpłynęły dwie oferty, które zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 2 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226725,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226725,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226725,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-TRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6760053005

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Łokietka 155

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-263

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226725,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.