eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuleDostawy pieczywa i ciasta dla COSSW w Kulach OZ w Sulejowie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i ciasta dla COSSW w Kulach OZ w Sulejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


COSSW w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pieczywa i ciasta dla COSSW w Kulach OZ w Sulejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32bc65a2-db65-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070056/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawy pieczywa i ciasta do COSSW w Kulach OZ Sulejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.11.2022.TM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawy pieczywa dla COSSW w Kulach OZ w Sulejowie.
CPV 15800000-6 15811000-6 15811100-7 15811400-0
Bułka tarta kg 180
Kanapka angielka kg 120
Chleb mieszany pszenno-żytni kg 3200
Chleb żytni pełnoziarnisty kg 1600
Chleb pszenny z nasionami szałwii hiszpańskiej kg 1600
Bułka pszenna zwykła kg 650
Bułka pszenna graham kg 520
Bułka pszenna kajzerka kg 330
Bułka z kapustą kg 110
Zapiekanka kg 110

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15811100-7 - Chleb

15811400-0 - Bułeczki

4.5.5.) Wartość części: 110396,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawy ciasta dla COSSW w Kulach OZ w Sulejowie
CPV 15812100-4 15812121-7 15812200-5
Pączek kg 110
Drożdżówka z nadzieniem kg 110
Jagodnik kg 18
Rurka z kremem kg 110
Ciastko francuskie kg 110
Ptyś kg 110
Ciastko typu Gniazdo Poznańskie kg 110
Mini pizza kg 162
Sernik kg 140
Placek drożdżowy kg 140
Babka piaskowa kg 140
Ciasto typu Wuzetka kg 162
Ciasto miodowe kg 140
Ciasto sezamowe kg 140

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812200-5 - Ciasta

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15812121-7 - Placki pikantne

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 47869,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawarł w SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania (pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz wskazał jakie dokumenty składają się na ofertę. W toku badania jedynej złożonej oferty, Zamawiający stwierdził, iż badana oferta Wykonawcy nie spełnia wskazanego wymogu, tj. nie zostały podpisane prawidłowo podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wszystkie dokumenty składające się na ofertę.
Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył wymagane dokumenty: formularz oferty (zał. nr 1), formularz cenowy (zał. nr 2 i 2a) oraz oświadczenie składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp (zał. nr 3), z których tylko formularz oferty został w sposób właściwy podpisany elektronicznie. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę nie zawierają podpisu wymaganego przez zapisy ustawy Pzp.
W związku z powyższym oferta na którą składają się wszystkie wymienione dokumenty bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym każdego z nich podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp

Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110262,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110262,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawarł w SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania (pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz wskazał jakie dokumenty składają się na ofertę. W toku badania jedynej złożonej oferty, Zamawiający stwierdził, iż badana oferta Wykonawcy nie spełnia wskazanego wymogu, tj. nie zostały podpisane prawidłowo podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wszystkie dokumenty składające się na ofertę.
Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu złożył wymagane dokumenty: formularz oferty (zał. nr 1), formularz cenowy (zał. nr 2 i 2a) oraz oświadczenie składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp (zał. nr 3), z których tylko formularz oferty został w sposób właściwy podpisany elektronicznie. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę nie zawierają podpisu wymaganego przez zapisy ustawy Pzp.
W związku z powyższym oferta na którą składają się wszystkie wymienione dokumenty bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym każdego z nich podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp

Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46862,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46862,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.