Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00027217/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da1d3b56-aee0-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1d3b56-aee0-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Sukcesywna realizacja prac melioracyjnych na terenie Gminy Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.02.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236457,15
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna według potrzeb realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka, zgodnie z warunkami i postanowieniami wskazanymi w dalszej części umowy, zwanym dalej „przedmiotem zamówienia lub przedmiotem umowy”.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Odmulanie rowów warstwą do 40cm wraz z naprawą skarp i rozplantowaniem urobku
2) Wykaszanie skarp rowów
3) Wycinanie krzewów ze skarp rowów z usunięciem korzeni o śr. do 10cm
4) Karczowanie pni
5) Mechaniczny wykop rowu z rozplantowaniem urobku
6) Mechaniczny wykop rowu z wywozem urobku do 5 km
7) Ręczny wykop rowu z rozplantowaniem urobku
8) Montaż przepustu o średnicy do 50 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu
9) Montaż przepustu o średnicy od 50 cm do 100 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu
10) Przełożenie przepustu o średnicy do 50 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu
11) Przełożenie przepustu o średnicy od 50 cm do 100 cm wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu
12) Czyszczenie przepustu o średnicy do 50 cm
13) Czyszczenie przepustu o średnicy od 50 cm do 100 cm
14) Ułożenie drenażu o średnicy od 10 cm do 20 cm
15) Przełożenie drenażu o średnicy od 10 cm do 20 cm
16) Montaż studni chłonnych z kręgów betonowych śr. 100 cm, z pokrywą betonową i włazem betonowym o głębokości do 2 mb.
17) Rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej/płyt chodnikowych
18) Odtworzenie rowu melioracyjnego zdegradowanego przez tamy
19) Uszczelnienie studni/przepustu
20) Czyszczenie stawów przeciwpożarowych
Roboty będą sukcesywnie realizowane we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach na terenie Gminy Ustka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja warunków zamówienia, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki do SWZ stanowią integralną część umowy.
4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dołączoną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
6. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu lub usługi równoważnej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę;
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
8. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonanie robót budowlanych, a także w całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
Niezależnie od udzielonej rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji
na roboty wskazane w projekcie umowy w § 4 ust. 1. pkt 5-11, 14-17 i 19.
9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: wykonywania prac ziemnych, prac kanalizacyjnych oraz operatów sprzętów budowlanych. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34930000-5 - Urządzenia wodne
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225772,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22772,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Lorek Piotr Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771607222
7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 41
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LOREK" PIOTR LOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225772,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu zajmującą remizę OSP na pomieszczenia Klubu Seniora w miejscowości Duninowo, Gmina Ustka"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Przebudowa stawu w miejscowości Piotrowice, gmina Strzelin - Etap I
- "Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Żołynia i Smolarzyny oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzóza Stadnicka"
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- "Wzrost Mobilności na obszarze Subregionu Południowego - Budowa ścieżki rowerowej Opawica - Pielgrzymów" w formie "Zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Urządzenia wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.