Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Wykończenie pomieszczeń parteru wraz z niezbędną infrastrukturą oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227555534 wew. 250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Wykończenie pomieszczeń parteru wraz z niezbędną infrastrukturą oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79056e95-ebc0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w zw. z 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Art. 305 pkt 1 w zw. z 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W dniu 07.02.2020 r. w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zawarta została z Wykonawcą WRM BUD Waldemar Lulis, ul. Feliksa Pancera 17/16, 03-187 Warszawa umowa w przedmiocie „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Centrum Aktywizacji i
Integracji Społecznej z ukształtowaniem i zagospodarowaniem na cele kulturalno-edukacyjne (....).W ogłoszeniu o zamówieniu nr 632640-N-2019 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.12.2019 r. dla ww. zamówienia wskazano, w sekcji II.2.7), iż Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Wykończenie pomieszczeń parteru wraz z niezbędną infrastrukturą oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla zadania: „Budowa Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej z ukształtowaniem i zagospodarowaniem na cele kulturalno-edukacyjne oraz sportowo-rekreacyjne przestrzeni publicznej terenów poprzemysłowych przy ul. Sportowej w Grodzisku Mazowieckim – ETAP I
Zakres robót budowlanych zadania inwestycyjnego, którego dotyczy przedmiotowy nadzór inwestorski obejmuje:
Wykonanie wykończenia pomieszczeń parteru wraz z niezbędną infrastrukturą oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40145,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40145,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40145,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRM BUD Waldemar Lulis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242675951
7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Pancera nr 17 lok. 16,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-187
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40145,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Przebudowa dróg gminnych w Grodzisku Mazowieckim: ul. Floriańskiej (Zadanie nr 1), ul. Śląskiej (zadanie nr 2)."
- Opieka nad świetlicami środowiskowymi na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
- "Budowa dróg gminnych wewnętrznych w Natolinie w gminie Grodzisk Mazowiecki ulice: Marii, Jerzego, Janiny, Heleny, Wandy, Marty, Roberta"
- DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA I BUTLI DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia"
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : budowa przedszkola w Jonkowie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżki pieszo- rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 454 w m. Świerczów" - z podziałem na zadania
- "Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku stalowego stanowiącego własność Powiatu Brzezińskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.