Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
naprawa tomografu komputerowego Somatom Scope Power o n/s 92864 poprzez wymianę lampy RTG w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Józefa 53-59
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 6794037
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
naprawa tomografu komputerowego Somatom Scope Power o n/s 92864 poprzez wymianę lampy RTG w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf35ab3-e8b3-4b7d-9704-52ea8c1f93df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031551/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 wymiana lampy RTG w tomografie komputerowym Somatom Scope Power o n/s 92864 w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki w oparciu o art. 213 ust.1 Pzp w związku z okol. z art. 214 ust.1 pkt.5) Pzp, gdyż „ze względu na wyj. sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamaw., której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natych. wyk. zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia”. Pilna potrzeba udzielenia zamówienia związana jest z wystąpieniem nagłej awarii lampy co uniemożliwia przepr. badań TK w szpitalu dziecięcym. Niezwykle istotny jest czynnik czasu, gdyż brak sprawnego TK stwarza ryzyko opóźnienia diagn. i wdrożenia leczenia, a także konieczność przek. pacjentów do innej lokalizacji. W tej sytuacji, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki na wymianę lampy RTG do tom. komp. Somatom Scope Power po odbytych negocjacjach z Wykonawcą tj. Siemens Healthcare sp. z o.o., która będąc prod. TK daję rękojmię sprawnej, szybkiej i odpowiednio prof. realizacji zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.Sz.Z:TZ-280-49/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa tomografu komputerowego Somatom Scope Power o n/s 92864 poprzez wymianę lampy RTG w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33115000-9 - Urządzenia do tomografii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 360879654
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- Dostawa analizatora widma o częstotliwościach z zakresu radiowego i mikrofalowego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SP ZOZ MSWIA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do CBCT Tomografu stożkowego wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- Zakup w systemie ratalnym aparatu Angio OCT dla Oddziału Okulistyki
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
więcej: Urządzenia do tomografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





