Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183841/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00186497/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej
wraz z przebudową przystanku tramwajowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220270440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ptasia 37
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 517989809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gisgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gis_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnejwraz z przebudową przystanku tramwajowego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c4f373-4caf-458f-b074-0151b927f1f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/A/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zadanie 1:
a. remont chodnika wzdłuż ul. Skrajnej na terenie dz. nr dz. nr 118/1,123/2, 69/4 i 61/2 obr. 204S w Gdańsku
b. remont chodnika wzdłuż ul. Ogińskiego (strona północna) na terenie dz. nr 69/4, 69/2, 122/2 obr. 204S w Gdańsku,
c. budowa chodnika wzdłuż ul. Ogińskiego (strona południowa) na terenie
dz. nr 73/4, 74/2 ,122/2 obr. 204S w Gdańsku,
d. budowa chodnika wzdłuż ul.Malczewskiego na terenie dz.nr 124/2, 61/2 obr. 204S w Gdańsku,
2) Zadanie 2:
a. dostosowanie ciągu pieszego, elementów infrastruktury drogowej (nawierzchnia dojścia i dojazdu do przystanku tramwajowego Skrajna) dla potrzeb osób niepełnosprawnych w rejonie ul. Skrajnej na terenie dz. nr 63/1, 118/1, 101, 102, 119, 133, 136, obr.0704) w Gdańsku.
2. Zakres prac jest szczegółowo opisany w załączniku nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Dokumentacja Projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233144-0 - Roboty budowlane w zakresie objazdów
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta.Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ cena złożonej oferty znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Wobec braku możliwości zwiększenia tej kwoty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa napylarki termicznej i magnetronu do wytwarzania cienkowarstwowych materiałów, na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Remont pomieszczeń nr 147, 149, 302, 306/308 wraz z przebudową instalacji elektrycznej w pomieszczeniach 302, 306/308 w budynku A Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej
- Sukcesywna dostawa sprzętu endoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 47 przy ul. Reformackiej 18 w Gdańsku.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 5 części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Działamy lepiej - remont Domu Ludowego w Lipnicy Wielkiej".
- Budowa drogi ul. Jabłoniowej w miejscowości Pierwoszyno, gmina Kosakowo
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1711R Ryszkowa Wola - Bobrówka - Laszki w m. Laszki
- Remont dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego w podziale na części
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 108702L w Batorzu Drugim za rzeką Por na długości 800 m"
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Pięknej od działki nr 706 do granic miejscowości Nowe Opole
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.