eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KunówOpracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b313dbe4-7286-4f07-bd58-42b5f1bd99ce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b313dbe4-7286-4f07-bd58-42b5f1bd99ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów” ze szczegółowym bilansem terenu, wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem oraz wykonanie podstawowego opracowania ekofizjograficznego na potrzeby planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Powierzchnia objęta planem ogólnym 113,73 km2, z czego 100% objęte jest obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.
Opracowanie zostanie wykonane zgodnie z treścią uchwały Nr VI.40.2024 Rady Miejskiej w Kunowie z dnia 29 sierpnia 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Kunów. Zamówienie będzie obejmować również szczegółowy bilans terenu wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem oraz procedurami
i problematyką określonymi w: 1) ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowaniu prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, 3) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 roku w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego, w tym uwzględnienie jego zmian wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
24 października 2023 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego, 4) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 roku w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 5) rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 roku w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy, 6) ustawie z dnia 27
kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska, 7) ustawie z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz właściwymi przepisami szczególnymi, 8) innych odrębnych ustawach i przepisach, które odnoszą się w swej treści do
planowania i zagospodarowania przestrzennego, między innymi dotyczących ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, dróg, 9) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych. W trakcie opracowania dokumentu należy również uwzględniać zmiany do wyżej wymienionych aktów prawnych, jeśli będą miały one zastosowanie do procedur rozpoczętych. 3. Zakres zamówienia obejmuje czynności wyszczególnione poniżej: Wykonanie projektu planu ogólnego miasta i gminy Kunów wraz z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej (zwanego dalej „planem”) oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana jak również przeprowadzenie w imieniu Burmistrza Miasta i Gminy Kunów procedury mającej na celu uchwalenie wyżej wymienionego planu na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zwanej dalej „ustawą PiZP”, oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym: 1)przeanalizowanie
materiałów wyjściowych, obejmujących w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Kunów, strategię rozwoju gminy Kunów na lata 2021-2030 oraz sporządzenie aktualnych uwarunkowań rozwoju przestrzennego gminy zgodnie z art. 13b ustawy PiZP;
2)przeanalizowanie wniosków o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego; 3)przygotowanie projektów dokumentów formalno-prawnych, to jest wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń, wymaganych procedurą sporządzania planu ogólnego według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; 4)przygotowanie dokumentów
i korespondencji związanej z procedurą opiniowania i uzgadniania planu, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; 5)sporządzenie wykazu organów i instytucji właściwych do opiniowania i uzgodnień, projektów pism w sprawie wystąpienia o uzgodnienie/opiniowanie oraz innych pism i opracowań związanych z procedurą sporządzania planu ogólnego (ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień, itp.); omówienie i prezentacja wykazów Zamawiającemu; przygotowanie wykazu opinii i uzgodnień planu; 6)udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;
7)wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii oraz dokonanych uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne; w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; 8)sporządzenie wykazu i przeprowadzenie analizy wniosków złożonych do projektu aktu planowania
przestrzennego na podstawie art. 8g ustawy o PiZP wraz z projektem ich rozstrzygnięcia i uzasadnieniem w formie opisowej przed rozpoczęciem konsultacji społecznych; 9)przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, to jest przygotowanie form konsultacji społecznych zgodnie z art. 8i ustawy PiZP, to jest zbieranie uwag (ust. 1 punkt 1); spotkania otwarte, panele eksperckie lub warsztaty, poprzedzone prezentacją projektu aktu planowania przestrzennego (ust. 1 punkt 2); spotkania plenerowe lub spacery studyjne, zorganizowane na obszarze objętym aktem planowania przestrzennego (ust. 1 punkt 3); ankiety lub geoankiety (ust. 1 punkt 4); wywiady, prowadzenie punktu konsultacyjnego lub dyżury projektanta (ust. 1 punkt 5). Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną z wykorzystaniem co najmniej formy, o której mowa w ust. 1 punkt 1, jednej z form, o których mowa w ust. 1 punkt 2, oraz jednej z form, o których mowa w ust. 1 punkt 3-5. Dopuszcza się przeprowadzenie konsultacji społecznych również w innych formach niż określone w ust. 1 uzgodnionych z Zamawiającym; 10)sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych; 11)opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych
w ramach konsultacji przed przedstawieniem Radzie Miejskiej w Kunowie projektu aktu planowania przestrzennego; 12)wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z konsultacji społecznych; 13)w razie konieczności ponowienie w niezbędnym zakresie czynności, o których mowa w art. 13i punkt 4, punkt 5 lit. b i punkt 6 lit. b; 14)zaprezentowanie Radzie Miejskiej w Kunowie projektu planu ogólnego wraz z raportem, o którym mowa w art. 8k ust. 2 oraz uczestnictwo (udział fizyczny albo zdalny) w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady miejskiej oraz sesjach),
których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania,
w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego; 15)w przypadku stwierdzenia przez Radę Miejską w Kunowie konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu ogólnego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag lub wniosków do projektu planu ogólnego wymagających ponowienia uzgodnień - dokonanie czynności,
o których mowa w art. 13i ust. 3 punkt 4, punkt 5 lit. b, punkt 6 lit. b, punkt 11 i 12, ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian;
16)przygotowania wraz z projektem planu ogólnego uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej (art. 13h ustawy PiZP);
17)skompletowanie i przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia jej Wojewodzie Świętokrzyskiemu; 18)wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenia procedury w zakresie wymaganym przez Wojewodę Świętokrzyskiego i przygotowanie całości dokumentacji z tym związanej); 19)przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 20)wykonanie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska; 21)sporządzenie planu w postaci danych przestrzennych (na różnych etapach opracowania planu) zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 października 2020 roku (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 oraz z 2023 r. poz. 2409), w myśl przepisów art. 67a ustawy PiZP wraz z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej planu (część graficzna uzasadnienia w skali 1:10 000) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu
oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 oraz z 2024 r. poz. 1775), w myśl przepisów art. 13h ustawy PiZP; 22)przygotowanie podsumowania zawierającego uzasadnienie przyjętej uchwały, zgodnie
z art. 55 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 23)w przypadku złożenia skargi w terminie 5 lat od daty uchwalenia planu, przygotowanie w terminie 14 dni od daty udostępnienia skargi, odpowiedzi na skargę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229395,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229395,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229395,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OnGeo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793204231

7.3.3) Ulica: Józefa Marcika 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi Ekologiczne EcoEkspert Małgorzata Strzyż, ul. Juliusza Słowackiego 18
lok. 2, 25-365 Kielce
Wykonanie zamówienia będzie w zakresie pełnienia roli Głównego Projektanta, oraz wsparcie merytoryczne i techniczne podczas realizacji zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229395,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.