Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055125/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00068732/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placów zabaw w gminie Jarocin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627499502
1.5.8.) Numer faksu: 627472225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placów zabaw w gminie Jarocin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43853918-8b33-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa placów zabaw w Gminie Jarocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055125/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353450,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placów zabaw w gminie Jarocin” w tym wykonania wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnegoz dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części, tj. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 –obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 468/48 w Cielczy przy ul. Szkolnej i CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 279/2 w Witaszycach przy ul. Szkolnej, tzn. że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1: budowa placu zabaw na działce nr 468/48
w Cielczy przy ul. Szkolnej obręb – Cielcza, jedn. ewidencyjna: Gmina Jarocin:
Projekt placu zabaw zakłada zamontowanie następujących elementów zabawowych oraz ogrodzenia panelowego z furtkami wysokości 123cm:
1. Urządzenie Sprawnościowe - konstrukcja metalowa 1szt.
2. Huśtawka z siedziskiem bocianie gniazdo 1szt.
3. Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i koszykowym (huśtawka o jednej osi obrotu) 1szt.
4. Karuzela - konstrukcja metalowa 1szt.
5. Zestaw Sprawnościowy - Małpi Gaj - konstrukcja metalowa 1szt.
6. Zestaw Zabawowy - Domek ze zjeżdżalnią - konstrukcja metalowa 1szt.
7. Urządzenie wolnostojące – Radiowóz
8. Ławka z oparciem - 6szt. - (lokalizacja min. 1,0m od ogrodzenia)
9. Kosz na śmieci - 2szt. (lokalizacja min. 2,0m od ławek)
10. Tablica Regulaminowa - 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i nr 2 przedstawiają dokumentacje projektowe, projekt umowy oraz STWIOR.
W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWIOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 162804,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placów zabaw w gminie Jarocin” w tym wykonania wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnegoz dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części, tj. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 –obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 468/48 w Cielczy przy ul. Szkolnej i CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 279/2 w Witaszycach przy ul. Szkolnej, tzn. że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca.
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2: budowa placu zabaw na działce nr 279/2
w Witaszycach przy ul. Szkolnej obręb – Witaszyce, jedn. ewidencyjna: Gmina Jarocin:
Projekt placu zabaw zakłada zamontowanie następujących elementów zabawowych:
1. Zestaw Zabawowy - konstrukcja metalowa 1szt.
2. Zestaw Zabawowy - konstrukcja metalowa 1szt.
3. Huśtawka z siedziskiem bocianie gniazdo 1szt.
4. Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i koszykowym (huśtawka o jednej osi obrotu) 1szt.
5. Domek duży - konstrukcja metalowa - 1szt.
6. Bujak Sprężynowy (Miś) - 1szt.
7. Bujak Sprężynowy (kangurek) - 1szt.
8. Ławka z oparciem – 5szt. - (lokalizacja min. 1,0m od ogrodzenia)
9. Kosz na śmieci - 2szt. (lokalizacja min. 2,0m od ławek)
10. Tablica Regulaminowa - 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i nr 2 przedstawiają dokumentacje projektowe, projekt umowy oraz STWIOR.
W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWIOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 190646,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136580,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200605,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153542,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o., Wyszyńskiego 60 A, 88-170 Pakość
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Pakość
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MAGIC GARDEN SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153542,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120288,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642386,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182955,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa , ul. Chrobrego 1, 12-100 Szczytno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847179
7.3.3) Ulica: ul. Chrobrego 1
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NOVUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182955,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Grodzicznie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.