eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Budowa placów zabaw w gminie Jarocin"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placów zabaw w gminie Jarocin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627499502

1.5.8.) Numer faksu: 627472225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placów zabaw w gminie Jarocin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43853918-8b33-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa placów zabaw w Gminie Jarocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055125/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353450,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placów zabaw w gminie Jarocin” w tym wykonania wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego
z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części, tj. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 –obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 468/48 w Cielczy przy ul. Szkolnej i CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 279/2 w Witaszycach przy ul. Szkolnej, tzn. że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca.

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1: budowa placu zabaw na działce nr 468/48
w Cielczy przy ul. Szkolnej obręb – Cielcza, jedn. ewidencyjna: Gmina Jarocin:
Projekt placu zabaw zakłada zamontowanie następujących elementów zabawowych oraz ogrodzenia panelowego z furtkami wysokości 123cm:
1. Urządzenie Sprawnościowe - konstrukcja metalowa 1szt.
2. Huśtawka z siedziskiem bocianie gniazdo 1szt.
3. Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i koszykowym (huśtawka o jednej osi obrotu) 1szt.
4. Karuzela - konstrukcja metalowa 1szt.
5. Zestaw Sprawnościowy - Małpi Gaj - konstrukcja metalowa 1szt.
6. Zestaw Zabawowy - Domek ze zjeżdżalnią - konstrukcja metalowa 1szt.
7. Urządzenie wolnostojące – Radiowóz
8. Ławka z oparciem - 6szt. - (lokalizacja min. 1,0m od ogrodzenia)
9. Kosz na śmieci - 2szt. (lokalizacja min. 2,0m od ławek)
10. Tablica Regulaminowa - 1szt.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i nr 2 przedstawiają dokumentacje projektowe, projekt umowy oraz STWIOR.

W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWIOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 162804,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placów zabaw w gminie Jarocin” w tym wykonania wszystkich prac prowadzących do osiągniecia stanu zgodnego
z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części, tj. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 –obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 468/48 w Cielczy przy ul. Szkolnej i CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – obejmująca budowę placu zabaw na działce nr 279/2 w Witaszycach przy ul. Szkolnej, tzn. że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca.

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2: budowa placu zabaw na działce nr 279/2
w Witaszycach przy ul. Szkolnej obręb – Witaszyce, jedn. ewidencyjna: Gmina Jarocin:
Projekt placu zabaw zakłada zamontowanie następujących elementów zabawowych:
1. Zestaw Zabawowy - konstrukcja metalowa 1szt.
2. Zestaw Zabawowy - konstrukcja metalowa 1szt.
3. Huśtawka z siedziskiem bocianie gniazdo 1szt.
4. Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i koszykowym (huśtawka o jednej osi obrotu) 1szt.
5. Domek duży - konstrukcja metalowa - 1szt.
6. Bujak Sprężynowy (Miś) - 1szt.
7. Bujak Sprężynowy (kangurek) - 1szt.
8. Ławka z oparciem – 5szt. - (lokalizacja min. 1,0m od ogrodzenia)
9. Kosz na śmieci - 2szt. (lokalizacja min. 2,0m od ławek)
10. Tablica Regulaminowa - 1szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i nr 2 przedstawiają dokumentacje projektowe, projekt umowy oraz STWIOR.

W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWIOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 190646,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136580,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200605,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153542,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o., Wyszyńskiego 60 A, 88-170 Pakość

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153542,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120288,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642386,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182955,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa , ul. Chrobrego 1, 12-100 Szczytno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847179

7.3.3) Ulica: ul. Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182955,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.