Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146614/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Komisariatu Policji w Pelplinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945, 47 74 14 817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Komisariatu Policji w Pelplinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7c477c-fb33-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012396/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 KP Pelplin - remont dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162556,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Pelplinie zlokalizowany jest przy ul. Wybickiego 20, na działkach budowlanych nr 157/2, 157/6;170/4; w obrębie Miasta Pelplin, wraz z robotami towarzyszącymi związanymi z usunięciem skutków przecieków pokrycia dachowego”.
Budynek Komisariatu Policji w Pelplinie w okresie prowadzenia robót remontowych będzie obiektem w ciągłym użytkowaniu.
Przedmiotowy obiekt to piętrowy, niepodpiwniczony budynek o konstrukcji murowanej, z konstrukcją żelbetowe stropodachu wentylowanego pokrytego papą termozgrzewalną. Od strony ścian szczytowych wystawione ponad połacie dachowe – ogniomury – tworzące attyki.
Powierzchnia użytkowa budynku - 406,00 m2
Kubatura budynku – 1797,00 m3
Powierzchnia połaci dachowych 262,00 m2
Kat pochylenia połaci dachu wynosi w ~ 10st.
W zakresie robót planuje się wykonanie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
W zakresie robót do wykonania ujęto roboty związane bezpośrednio z remontem pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, jaki roboty wewnętrzne związane z usunięciem skutków przecieków i zalewania pomieszczeń przez wody opadowe.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót załączonych do SWZ.
Przedmiot postępowania jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751), poz. 136
Zgodnie z art. 310 p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego
postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem
okoliczności określonych w art. 260 U-pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244683,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244683,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244683,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DAW-MAR Dawid Markowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192532392
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244683,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- "Modernizacja gminnego magazynu Obrony Cywilnej przy ul. Piastowskiej 19 w Małomicach".
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- Remont elewacji i wymiana stolarki w budynku przy ul. Dybanka 4 w Gostyninie.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej : roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont Sali widowiskowej z wymianą stropu w budynku Kłodzkiego Ośrodka Kultury plac W. Jagiełły 1 w Kłodzku"
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





