eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce"Budowa parków kieszonkowych na terenie miasta Siedlce w ramach Programu Interreg Next Polska-Ukraina 2021-2027"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa parków kieszonkowych na terenie miasta Siedlce w ramach Programu Interreg Next Polska-Ukraina 2021-2027”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa parków kieszonkowych na terenie miasta Siedlce w ramach Programu Interreg Next Polska-Ukraina 2021-2027”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fff8dfa-a9e3-4373-ba2c-283a9169e9e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa Parków kieszonkowych na terenie miasta Siedlce w ramach projektu „Rozwój zielonej infrastruktury w obszarze transgranicznym Miasta Siedlce, Gminy Horodok oraz Gminy Pryvilne .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowanie w ramach projektu pn.: „Rozwój zielonej infrastruktury ekologicznej w obszarze trans granicznym Miasta Siedlce, gminy Horodok oraz gminy Privilne” w ramach programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2600144,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje utworzenie dziewięciu parków kieszonkowych w różnych lokalizacjach na terenie Miasta Siedlce.
Park kieszonkowy na terenie przy ul. Sienkiewicza zlokalizowany jest przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków nr A-460 i znajduje się w strefie pełnej ochrony historycznej struktury przestrzennej i zespołów zabytkowych oraz strefie ochrony zachowanych elementów zabytkowych. Pozostałe parki kieszonkowe zlokalizowane są nie są objęte ochroną konserwatorską.
1. Przygotowanie terenu (rozbiórki, zabezpieczenie terenu budowy, roboty ziemne, itp.).
2. Przygotowanie podłoża i wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin i traw ozdobnych .
3. Wykonanie łąk kwietnych oraz trawników z siewu.
4. Wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej, kostki granitowej, płyt granitowych płomieniowanych, piaszczystych, nawierzchni mineralnej, eko-kraty betonowej.
5. Zakup i montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci, tablice edukacyjne, stojaki na rowery, budki dla owadów, leżaki miejskie, stacja ładowania rowerów.
6. Zakup i montaż obiektów małej architektury tworzących plac zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 213687,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje utworzenie dziewięciu parków kieszonkowych w różnych lokalizacjach na terenie Miasta Siedlce.
Park kieszonkowy na terenie przy ul. Sienkiewicza zlokalizowany jest przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków nr A-460 i znajduje się w strefie pełnej ochrony historycznej struktury przestrzennej i zespołów zabytkowych oraz strefie ochrony zachowanych elementów zabytkowych. Pozostałe parki kieszonkowe zlokalizowane są nie są objęte ochroną konserwatorską.
Zakres prac w zależności od części przedstawia się następująco:
1. Przygotowanie terenu (rozbiórki, zabezpieczenie terenu budowy, roboty ziemne, itp.).
2. Przygotowanie podłoża i wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin i traw ozdobnych .
3. Wykonanie łąk kwietnych oraz trawników z siewu.
4. Wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej, kostki granitowej, płyt granitowych płomieniowanych, piaszczystych, nawierzchni mineralnej, eko-kraty betonowej.
5. Zakup i montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci, tablice edukacyjne, stojaki na rowery, budki dla owadów, leżaki miejskie, stacja ładowania rowerów.
6. Zakup i montaż obiektów małej architektury tworzących plac zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1337763,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje utworzenie dziewięciu parków kieszonkowych w różnych lokalizacjach na terenie Miasta Siedlce.
Park kieszonkowy na terenie przy ul. Sienkiewicza zlokalizowany jest przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków nr A-460 i znajduje się w strefie pełnej ochrony historycznej struktury przestrzennej i zespołów zabytkowych oraz strefie ochrony zachowanych elementów zabytkowych. Pozostałe parki kieszonkowe zlokalizowane są nie są objęte ochroną konserwatorską.
Zakres prac w zależności od części przedstawia się następująco:
1. Przygotowanie terenu (rozbiórki, zabezpieczenie terenu budowy, roboty ziemne, itp.).
2. Przygotowanie podłoża i wykonanie nasadzeń drzew, krzewów oraz bylin i traw ozdobnych .
3. Wykonanie łąk kwietnych oraz trawników z siewu.
4. Wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej, kostki granitowej, płyt granitowych płomieniowanych, piaszczystych, nawierzchni mineralnej, eko-kraty betonowej.
5. Zakup i montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci, tablice edukacyjne, stojaki na rowery, budki dla owadów, leżaki miejskie, stacja ładowania rowerów.
6. Zakup i montaż obiektów małej architektury tworzących plac zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1048694,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Przesmycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212539831

7.3.3) Ulica: Brzeska 139

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1264529,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2737000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1264529,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cetus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5410006039

7.3.3) Ulica: Myśliwska 3

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1264529,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2137000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZTEMBUD Łukasz Sztemberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491566010

7.3.3) Ulica: Jeziorna 16

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.