Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150827/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej 1103K w km od 0+000,00 do km 1+976,00 w miejscowości Hucisko, Powiat Olkuski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10788771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont drogi powiatowej 1103K w km od 0+000,00 do km 1+976,00 w miejscowości Hucisko, Powiat Olkuski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-189f5d91-3f1e-46d0-b8f7-8b335a3b8a4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005951/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi powiatowej nr 1103K w km od 0+000,00 do km 1+976,00 w miejscowości Hucisko, Powiat Olkuski.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje remont drogi powiatowej nr 1103K w m. Hucisko na terenie Gminy Klucze, na którą składają się między innymi następujące roboty: mechaniczne cięcie szczelin, mechaniczne ścinanie poboczy, mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa, mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna), wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego, dostosowanie zjazdów do nowej krawędzi nawierzchni jezdni.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania granulatu asfaltowego (destruktu) do warstwy ścieralnej
w mieszankach mineralno-asfaltowych.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót. Warunkiem rozpoczęcia robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego programu zapewnienia jakości robót (PZJ) oraz polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w § 17 projektu umowy.
UWAGA:
Zamawiający wymaga wykonania wszystkich badań zgodnie z STWiORB w akredytowanym laboratorium.
Zamawiający wymaga udokumentowania poprzez nagranie wideo przebiegu badań płytą VSS i przekazanie go wraz ze zgłoszeniem do odbioru.
Grubość warstw konstrukcyjnych winna być potwierdzona przez uprawnionego geodetę stosowną dokumentacją.
UWAGA: Przedmiotowe zadanie jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Termin realizacji robót: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, że w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, której pokrycia będzie się od Wykonawcy domagał Zamawiający.
Wykonawca w dniu przekazania placu budowy przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych opracowany przez Wykonawcę (wzór harmonogramu stanowi załącznik do SWZ).
Szczegółowe informacje dotyczące harmonogramu rzeczowo-finansowego zostały zapisane w projekcie umowy.
Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego Umową, zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów zabezpieczeń dodatkowych, zleconych przez właścicieli urządzeń obcych znajdujących się w obrębie pasa drogowego.
Wykonawca prac jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż po zakończeniu realizacji zadania, droga będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z niej przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2347005,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3819332,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2347005,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-184-45-63
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2347005,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- "Przygotowanie i budowa dróg gminnych na działkach: 430, 431, 432, 477 w Zimnodole"
- Budowa dróg transportu rolnego
- Przebudowa istniejącej drogi w miejscowości Zederman druga linia zabudowy - etap I.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania: "Budowa drogi dojazdowej na dz. 2839/4 i innych w Olkuszu"- II postępowanie
- Przebudowa systemów grzewczych w siedmiu mieszkalnych komunalnych w Gminie Olkusz.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
- Utwardzenie pobocza, budowa chodnika i miejsc parkingowych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn w miejscowości Krempachy
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 998,00 m w m. Ratoszyn Drugi, gmina Chodel
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.