eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagiewnikiPrzywrócenie zdegradowanym gruntom wartości społecznych i środowiskowych na terenach poprzemysłowych Gminy Łagiewniki" w formule Zaprojektuj- Wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przywrócenie zdegradowanym gruntom wartości społecznych i środowiskowych na terenach poprzemysłowych Gminy Łagiewniki”
w formule Zaprojektuj- Wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łagiewniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 21

1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746633400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lagiewniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przywrócenie zdegradowanym gruntom wartości społecznych i środowiskowych na terenach poprzemysłowych Gminy Łagiewniki”
w formule Zaprojektuj- Wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e611fa06-66fd-4885-b999-db2086028680

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051063/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przywrócenie zdegradowanym gruntom wartości społecznych i środowiskowych na terenach poprzemysłowych Gminy Łagiewniki” w formule Zaprojektuj – Wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 9 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2548359,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa ścieżki wzdłuż zbiornika wodnego wraz z budową mini parkingu i toalety publicznej w m. Łagiewniki. W ramach niniejszego Zamówienia należy wykonać:


a) ekspertyzę ornitologiczną pod kątem występowania siedlisk ptaków na terenie objętym zadaniem i obszarze przyległym, oraz jego wpływem i oddziaływaniem;
b) ekspertyzę hiropterologiczną pod kątem występowania siedlisk nietoperzy na terenie objętym zadaniem i obszarze przyległym, oraz jego wpływem i oddziaływaniem;
c) kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na Budowę/Zgłoszenia robót budowlanych (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno–użytkowym (PFU).Nie ograniczając się do wyżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
• budowę ścieżki pieszo-rowerowej o długości trasy głównej około 555 m i szer. 3,0 m;
• budowę powiązań komunikacyjnych o długości łącznej około 120 m i szer. 6,0m,
• budowę obiektów małej architektury w ciągu planowanej drogi dla pieszych i rowerów (w tym ławki parkowe - łącznie ok. 24 szt., kosze na odpady z segregacją - łącznie ok. 8 szt., stojaki na rowery – łącznie 2 szt. (na początku i na końcu zadania), kaczkomat – min. 1 szt., tablicę edukacyjną – 1 szt. i tablice kierunkowe 3 szt., mini parking 5 miejsc w tym 1 dla osób niepełnosprawnych, toaletę publiczną, automatyczną, kontenerową (damsko – męska)
z funkcjami dla osób niepełnosprawnych,
• budowę oświetlenia parkowego wzdłuż planowanej trasy pieszo-rowerowej, w tym wzdłuż planowanych łączników do trasy głównej, mini parkingu i toalety publicznej z wpięciem do gminnego obwodu oświetlenia drogowego ul. Sportowa w Łagiewnikach – łącznie ok. 25 lamp,
• budowę przyłączy do toalety publicznej: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, energetycznego,
• rozbudowę kanalizacji deszczowej w miejscach powiązań komunikacyjnych i mini parkingu.
• wykonanie oznakowania drogowego,
• wprowadzenie zmian w oznakowaniu drogowskazowym układu komunikacyjnego wynikających z budowy drogi dla pieszych i rowerów, w tym w lokalizacjach poza terenem objętym robotami budowlanymi,
• sadzenie drzew o wysokości 180-200 cm, w ilości 24 szt. - gatunek: Głóg dwuszyjkowy (Crataegus laevigata), gatunek rośliny wieloletniej należący do rodziny różowatych. Rodzimym obszarem jego występowania jest Europa. W Polsce jest pospolity na całym obszarze. Status gatunku we florze Polski: gatunek rodzimy. Jest odporny na suszę i ciężkie warunki klimatyczne, może też rosnąć na jałowych glebach. Przedsłupne kwiaty zakwitają w maju i są owadopylne. Roślina miododajna. Każde drzewko zabezpieczyć 2 szt. palików do drzewek
o wym. Ø 5cm x L=200 cm
• wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego,
• po zakończeniu robót należy wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe wykonane na potrzeby Wykonawcy
i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę i dokonać wysiewu traw,
• wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
• wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2289030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3185435,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2289030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIM SYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992846068

7.3.3) Ulica: ARMII KRAJOWEJ 14A LOK.5

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-541

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2289030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.