eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczele › Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej i Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej i Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLESZCZELE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczele

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-250

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 681 80 04

1.5.8.) Numer faksu: 85 681 80 04 wew. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kleszczele@wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kleszczele.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej i Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a367b9a-b65a-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035513/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej i Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113932/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej: Szkoły Podstawowej i Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach”.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie termomodernizacji Budynku Szkoły Podstawowej w Kleszczelach przy ul. Plac Parkowy 4 oraz Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach przy ul. Plac Parkowy 9.
3. Inwestycja realizowana jest z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, w obszarze Efektywność energetyczna.
5. Zakres inwestycji w budynku Szkoły Podstawowej w Kleszczelach:
- wykonie docieplenia ścian zewnętrznych budynku w technologii lekko mokrej,
- docieplenie stropu ostatniej kondygnacji,
- wykonanie stropu podwieszonego nad aulą wraz z jego dociepleniem,
- dokonanie docieplenia od wewnątrz ścian pionowych strychu,
- wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- wykonanie wymiany oświetlenia korytarzy i auli.
6. Zakres robót w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach
- docieplenie fundamentów i ścian zewnętrznych budynku w technologii lekko mokrej,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- docieplenie dachu płaskiego staro papą z wykonaniem pokrycia z papy termozgrzewalnej,
- obróbki blacharskie, parapety, rynny i rury spustowe,
- izolacje: przeciwwilgociowa i termiczna.
UWAGA. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu schodów elewacji zachodniej oraz budowy pochylni dla niepełnosprawnych ujętych w projekcie technicznym – roboty zostały już wykonane i zakończone.
7. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
8. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 9 i nr 10 do SWZ są materiałem pomocniczym. Wykonawca w ramach proponowanej ceny winien przewidzieć wszystkie roboty i elementy związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
9. Budynku użyteczności publicznej znajdują się w strefie konserwatorskiej ochrony zabytków. Roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniami których kopie stanowią załącznik nr 16 do SWZ.
10. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji, za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację, jest odpowiedzialny Wykonawca.
11. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od momentu dokonania odbioru końcowego robót.
12. Podstawą wykonania i wyceny robót jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (z pominięciem części dotyczącej schodów elewacji zachodniej oraz pochylni dla niepełnosprawnych), a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Przedmiary robót są poglądowe.
13. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru i projektanta, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
14. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały winny być zgodne z dokumentacją techniczną oraz innymi obowiązującymi przepisami.
15. Dane określone w dokumentacji technicznej należy uważać za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji i za wiedzą projektanta.
16. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją techniczną i wpłynie to na niezadowalającą jakość wykonanych robót to takie materiały należy niezwłocznie zastąpić innymi, a roboty wykonać na koszt Wykonawcy.
17. Wszystkie materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny posiadać certyfikat lub aprobatę techniczną.
18. Przy wykonywaniu robót należy uwzględniać instrukcje producenta materiałów oraz przepisy związane i obowiązujące, w tym również te, które uległy zmianie lub aktualizacji.
19. W przypadku istnienia norm, atestów, certyfikatów, instrukcji ITB, aprobat technicznych, świadectw dopuszczenia nie wyszczególnionych w załączonej dokumentacji a obowiązujących, Wykonawca ma również obowiązek stosowania się do ich treści i postanowień.
20. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia harmonogramu robót i uzgodnienia terminów wymiany stolarki okiennej i drzwiowej z zarządcami obiektów użyteczności publicznej. Wykonawca ma obowiązek realizować roboty budowlane w sposób umożliwiający ciągłe działanie Szkoły Podstawowej w Kleszczelach i Ośrodka Zdrowia w Kleszczelach.
21. Rozwiązania równoważne:
- Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SWZ. W odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SWZ nazwą producenta przyjmuje się że zapis ten oznacza, że przy każdej nazwie producenta występuje zwrot „lub równoważny”;
- Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia itp., o których mowa w art. 101 ust. 1, 2, 3 ustawy PZP, zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 ustawy PZP, w związku z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, oznacza to jednoczesne użycie zwrotu „lub równoważne” przy każdej normie, aprobacie czy specyfikacji technicznych i systemie odniesienia. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wskazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogów wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych;
- zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1, 2, 3 ustawy PZP, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnych stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamieszczenie w opisie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych o systemów referencji technicznych jest równoważne z przypisaniem hasła "lub równoważne” do każdej z norm itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697217,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2079587,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697217,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKBUD Wiesław Kiśluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050463540

7.3.3) Ulica: Wysoka 72D/11

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697217,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.