Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00191783/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator
w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44)732 31 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-piotkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprpiotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fb53552-2fca-48c3-b23e-0b5b97e386731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zatorw ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb53552-2fca-48c3-b23e-0b5b97e38673
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00152397/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyjazdowe spotkanie integracyjne z okazji Dnia Rodzicielstwa Zastępczego w 2025 r. – organizacja 2 – dniowego wyjazdu integracyjnego dla 115 osób do Energylandia Zator.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. ,,Rodzina w Centrum” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem” Działanie FELD.0712 „Usługi na rzecz rodziny”. Nr projektu FELD.07.12-IP.01-0035/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 103500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na organizację 2 - dniowego wyjazdu integracyjnego dla 115 osób w terminie 06-07.06.2025 r. do Energylandii Zator. Organizacja wyjazdu dla dzieci, ich opiekunów i koordynatorów pieczy, ma na celu możliwość obserwacji, jak dzieci funkcjonują w grupie, jak radzą sobie w nowych sytuacjach i jak ich opiekunowie reagują na różne wyzwania, co może dostarczyć wielu cennych informacji dla koordynatorów do dalszej pracy z dziećmi i rodzinami zastępczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65435,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65435,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Turystycznych WIGRA s.c. P. Lichańska, M Kozikowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008278284
7.3.3) Ulica: ul. Człuchowska 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-360
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH WIGRA S.C. P.LICHAŃSKA, M.KOZIKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH WIGRA S.C. P.LICHAŃSKA, M.KOZIKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65435,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-06 do 2025-06-07INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH, EWENTUALNYCH ZWROTÓW ORAZ ODBIORU PRZESYŁEK POCZTOWYCH Z SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 1.01.2026 R. DO 31.12.2028 R.:
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2026r.
- Usługa cateringowa - Uroczysta kolacja dla uczestników konferencji Partnership for Peace Consortium of Defence Academies and Security Studies Institutes na temat: "Human Security".
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2026 roku
- "Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej"
- "Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





