eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Kościelny › Dostawa mebli do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym



Ogłoszenie z dnia 2024-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896262061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiec_koscielny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a23f7ebd-a972-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44220,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa mebli do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym”, w asortymencie i ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Adres placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61.
2. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nie mogą posiadać defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych, ani innych wynikających
z zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania i nie mogą być obciążone prawami osób trzecich.
3. Oferowane meble przeznaczone do użytku przez dzieci muszą spełniać wymogi określone
w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1604 ze zm.) w zakresie posiadania odpowiednich atestów i certyfikatów.
4. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble na zasadach opisanych w SWZ oraz w ogólnych warunkach gwarancji, które stanowią załącznik Nr 4 do projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia, w tym m.in. określenie minimalnych wymagań dot. mebli zostały przedstawione w załączniku Nr 4 do SWZ, a także w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie: SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami prawa.
7. Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23.
8. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
39112000-0 – Krzesła
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39121000-6 – Biurka i stoły
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do jednej lokalizacji tj. do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym. Zakupione meble będą stanowić wyposażenie sal przedszkolnych w ww. obiekcie. Całość zamówienia nie powinna być zrealizowana
w częściach, gdyż taki podział groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału na części nie wpływa na krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia i nie stanowi bariery do ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. Na rynku znajduje się wiele podmiotów, których głównym spektrum działalności jest dostawa kompleksowego wyposażenia meblowego dla przedszkoli i szkół. Ponadto niniejsze zamówienie jest częścią głównego zamówienia polegającego na dostawie różnego rodzaju wyposażenia do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym, realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23, które udzielane jest w częściach w odrębnych postępowaniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39121000-6 - Biurka i stoły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Janowiec Kościelny (dalej zamawiający) unieważnił ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
1. TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa
Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, gdyż została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 16 Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ), tj. kart katalogowych produktów, zawierających informacje wskazane w kolumnie 6 tabeli znajdującej się w załączniku Nr 4 do SWZ tj. w opisie przedmiotu zamówienia.
2. ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce
Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, gdyż została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 16 Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ), tj. kart katalogowych produktów, zawierających informacje wskazane w kolumnie 6 tabeli znajdującej się w załączniku Nr 4 do SWZ tj. w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Mitel Michał Szorc, ul. Suwalska 69a, 19-300 Ełk
Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
4. Grupa MAC S.A., ul. Witosa 76,25-561 Kielce
Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
5. Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź
Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.