eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Gniezno. Zadanie: Łabiszynek - rewitalizacja miejscowości Łabiszynek - przebudowa drogi wewnętrznej dz nr 35/68, 35/67.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Gniezno. Zadanie: Łabiszynek - rewitalizacja miejscowości Łabiszynek - przebudowa drogi wewnętrznej dz nr 35/68, 35/67.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 424 57 50

1.5.8.) Numer faksu: 61 424 57 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/860977

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Gniezno. Zadanie: Łabiszynek - rewitalizacja miejscowości Łabiszynek - przebudowa drogi wewnętrznej dz nr 35/68, 35/67.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74bd7f8a-9542-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.64.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Droga gminna zlokalizowana jest w m. Łabiszynek w centralnej części miejscowości. Droga ta zaczyna się na drodze wojewódzkiej 194A i kończy na drodze gminnej nr 287009P. Przebudowa drogi gminnej realizowana jest w jednym etapie robót tj. od km 0+000,00 do km 0+245,00. W chwili obecnej teren projektowanej drogi stanowi droga o nawierzchni bitumicznej posiadająca z prawej strony chodniki z kostki betonowej oraz zjazdy o nawierzchni betonowej.
Stan istniejący zagospodarowania W chwili obecnej cała działka nr 35/67 i 35/68 w obszarze projektowanej przebudowy w m. Łabiszynek stanowi drogę bitumiczną. Występuje na niej uzbrojenie podziemne. Droga ta stanowi drogę wewnętrzną. Droga o długości 245,00m. Przebudowywana droga gminna w całości mieści się w pasie drogowym (działki wymienione wyżej). Przebudowa drogi polegać będzie na remoncie nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów oraz budową nowego chodnika wraz ze zjazdem po lewej stronie drogi w miejscu skazanym na planie sytuacyjnym – rys. nr 2.
Obsługa w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji  adaptuje się istniejącą infrastrukturę techniczną bez wychodzenia poza istniejący pas drogowy remontując jezdnie nie poszerzając jej o nawierzchni bitumicznej.
Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych jezdni o nawierzchni bitumicznej na pobocze gruntowe.
Istniejące uzbrojenie terenu Droga gminna na w/w odcinku posiada sieć energetyczną naziemną i nadziemną oraz sieć kanalizacji deszczowej. Uzbrojenie terenu nie koliduje z przebudową drogi gminnej. Roboty ziemne będą się odbywać jako powierzchniowe do 47 cm od istniejącego terenu co nie spowoduje ingerencji lub możliwości kolizji w ewentualne podziemne urządzenia infrastruktury podziemnej. Urządzenia podziemne powinny być zlokalizowane na głębokości 0,6 ÷ 1,8 m.
Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej  klasa drogi – wewnętrzna  długość drogi 245,00 m  szerokość jezdni 5,59m – 6,26m  spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2%  skrajnia pionowa 4,50m  nawierzchnia jezdni drogi gminnej – nawierzchnia bitumiczna AC-11s gr 4cm  teren zabudowany – droga bitumiczna  szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczenia 15,50m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350856,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350856,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-BRUK DOMAGAŁA PAWEŁ 88-400 ŻNIN, JANUSZKOWO, 43

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5621503421

7.3.3) Ulica: Januszkowo 43

7.3.4) Miejscowość: Januszkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350856,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.