Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153205/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 14.04.2025 r. do 13.04.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182625601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piepn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b53a276-fd80-4a06-9dc9-9ed48d9cdfb51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 14.04.2025 r. do 13.04.2026 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b53a276-fd80-4a06-9dc9-9ed48d9cdfb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082328/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 16.04.2025 r. do 15.04.2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG-291-02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa w zakresie sprzątania w budynku Stacji Naukowo Badawczej, zwanej dalej SNB, klatki schodowej w osadzie „Na łęgach” oraz pokoi gościnnych w budynkach w Pienińskim Parku Narodowym.
Charakterystyka obiektów:
Zamówienie dotyczy usługi sprzątania w obiektach Pienińskiego Parku Narodowego:
a) budynku Stacji Naukowo Badawczej z siedzibą w Krościenku 34-450 przy ulicy Jagiellońskiej 107 b (dwukondygnacyjny budynek o powierzchni 2750 m2),
b) osadzie mieszkalnej „Na łęgach” przy ulicy Jagiellońskiej 107 d w Krościenku 34-450 (klatka schodowa),
c) osadzie mieszkalnej „Stara Dyrekcja” przy ulicy Jagiellońskiej 107 w Krościenku 34-450 (dwa mieszkania służące jako pokoje gościnne o łącznej powierzchni 100 m2),
d) osadzie mieszkalnej Pod Jaworem przy ulicy Jagiellońskiej 107 c w Krościenku 34-450 (mieszkanie służące jako pokoje gościnne o powierzchni 50 m2),
e) Szkółce leśnej w Hałuszowej,
f) Sromowcach Niżnych przy ul. Sobczańskiej 89 i Czorsztynie przy ul. Zamkowej 25 (pokoje gościnne o łącznej powierzchni 100 m2).
Sprzątanie budynków wymienionych w punktach c-f odbywać się będzie na zlecenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Setlak - Dula - Usługi sprzątania i dozoru „TESSA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351596111
7.3.4) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 34-450
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Teresa Setlak-Dula - Usługi sprzątania i dozoru "TESSA"
jakie przetargi wygrała firma
Teresa Setlak-Dula - Usługi sprzątania i dozoru "TESSA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.