eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemUtrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 14.04.2025 r. do 13.04.2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 14.04.2025 r. do 13.04.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182625601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piepn.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b53a276-fd80-4a06-9dc9-9ed48d9cdfb5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 14.04.2025 r. do 13.04.2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b53a276-fd80-4a06-9dc9-9ed48d9cdfb5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082328/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie czystości w budynkach Pienińskiego Parku Narodowego od 16.04.2025 r. do 15.04.2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG-291-02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa obsługa w zakresie sprzątania w budynku Stacji Naukowo Badawczej, zwanej dalej SNB, klatki schodowej w osadzie „Na łęgach” oraz pokoi gościnnych w budynkach w Pienińskim Parku Narodowym.
Charakterystyka obiektów:
Zamówienie dotyczy usługi sprzątania w obiektach Pienińskiego Parku Narodowego:
a) budynku Stacji Naukowo Badawczej z siedzibą w Krościenku 34-450 przy ulicy Jagiellońskiej 107 b (dwukondygnacyjny budynek o powierzchni 2750 m2),
b) osadzie mieszkalnej „Na łęgach” przy ulicy Jagiellońskiej 107 d w Krościenku 34-450 (klatka schodowa),
c) osadzie mieszkalnej „Stara Dyrekcja” przy ulicy Jagiellońskiej 107 w Krościenku 34-450 (dwa mieszkania służące jako pokoje gościnne o łącznej powierzchni 100 m2),
d) osadzie mieszkalnej Pod Jaworem przy ulicy Jagiellońskiej 107 c w Krościenku 34-450 (mieszkanie służące jako pokoje gościnne o powierzchni 50 m2),
e) Szkółce leśnej w Hałuszowej,
f) Sromowcach Niżnych przy ul. Sobczańskiej 89 i Czorsztynie przy ul. Zamkowej 25 (pokoje gościnne o łącznej powierzchni 100 m2).

Sprzątanie budynków wymienionych w punktach c-f odbywać się będzie na zlecenie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Setlak - Dula - Usługi sprzątania i dozoru „TESSA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351596111

7.3.4) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

7.3.5) Kod pocztowy: 34-450

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.