eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceNowe bezpieczne boisko dla dzieci i młodzieży korzystającej z obiektu Rapid w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie "zaprojektuj wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowe bezpieczne boisko dla dzieci i młodzieży korzystającej z obiektu Rapid w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie „zaprojektuj wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 53 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowe bezpieczne boisko dla dzieci i młodzieży korzystającej z obiektu Rapid w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie „zaprojektuj wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a19ad5-e7f8-4754-ae6f-c11901915980

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034107/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 BO] Nowe bezpieczne boisko dla dzieci i młodzieży korzystającej z obiektu Rapid

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.4.2025.BB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273952,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych podstawie opracowanej dokumentacji.
Zamówienie obejmuje trzy Etapy realizacji:
Etap I - dokumentacja projektowa
Etap obejmuje wykonanie na podstawie PFU kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla budowy mobilnego boiska ze sztuczną trawą. W ramach tego etapu Wykonawca sporządzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwaną dalej BIOZ, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej STWiORB,. Wykonawca zobowiązany jest również do pozyskania wymaganych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń, badań, sprawdzeń, zaświadczeń, opinii, badań geotechnicznych, jeżeli takowe będą wymagane na etapie sporządzania projektu oraz dokonanie zgłoszenia robót lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich.
Etap II –nadzór autorski - obejmuje sprawowanie przez Projektantów nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej przez cały okres realizacji robót w szczególności: potwierdzanie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, czynny udział w komisjach, naradach technicznych, odbiorach robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego z częstotliwością dostosowaną do realnych potrzeb i problemów zgłaszanych przez Zamawiającego. Uzgodnienia dotyczące możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, z własnej inicjatywy w przypadku stwierdzenia błędu lub nieścisłości w dokumentacji lub po zgłoszeniu problemu przez przedstawiciela którejkolwiek ze Stron (Kierownika budowy, Kierownika robót, Inspektora nadzoru inwestorskiego, uczestnika narady) wraz z wyliczeniem kosztowym tego rozwiązania i przedstawieniem do zaakceptowania przez Zamawiającego.
Etap III - realizacja robót budowlanych na – obejmuje wykonanie mobilnego boiska według sporządzonej dokumentacji na działce o nr ewidencyjnym 21/2, 22/2 w m. Katowice, o wymiarach 12 x 24 m o nawierzchni sztucznej trawy z wypełnieniem piaskiem kwarcowym wraz z wyposażeniem oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego praw autorskich i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli takowe będzie wymagane.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – PFU
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
9) Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz osób
Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa i roboty budowlane były wykonywane przez osoby/pod nadzorem osób posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Zamawiający informuje, że Wykonawca winien przewidzieć w organizacji prowadzonych robót budowlanych prace zabezpieczające i porządkowe w szczególności wydzielenie i odpowiednie oznaczenie terenu prowadzenia robót oraz ochronę.
Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia może zostać podzielony na dwie transze: pierwsza po wykonaniu Etapu I i druga po wykonaniu całości zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres:
1) minimum 36 miesięcy na dokumentację projektową i wykonane roboty budowlane - liczoną od dnia podpisania odbioru końcowego odbioru dokumentacji dla Etapu I i od podpisania końcowego protokołu odbioru robót dla Etapu III,
2) Zamawiający informuję, iż okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu gwarancji na poszczególne elementy zamówienia Zamawiający przyjmie okres gwarancji na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające zakres objęty gwarancją.
5) Zamawiający wymaga dokonania Odbioru pogwarancyjnego i/lub odbioru po upływie okresu rękojmi. w terminie, co najmniej 14 dni przed upływem terminu udzielonych gwarancji i/lub rękojmi.
6) Niezależnie od udzielonej gwarancji Zamawiającemu zgodnie z Kodeksem cywilnym przysługują wszystkie prawa wynikające z rękojmi.
Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny termin na wykonanie zamówienia tj. 150 dni kalendarzowych w tym Etap I maksymalnie 90 dni kalendarzowych oraz Etap II i III maksymalnie 60 dni kalendarzowych
2) Zamawiający informuje, iż termin realizacji stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
4) W przypadku błędnego podania terminu realizacji zostanie on przeliczony wg zasad określonych w rozdziale XVI SWZ
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną: 300 000,00 zł.
Zamawiający nie będzie ponosił w okresie obowiązywania umowy, gwarancji i rękojmi za wady żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem dokumentacji projektowej, sprawowaniem nadzoru autorskiego, wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją, zgodności użytych materiałów, poprawności zamontowania elementów ogrodzenia, opóźnień w realizacji, zaniedbaniami w odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu, odbiorem robót budowlanych oraz przeglądami, diagnozami, naprawami w okresie gwarancji, przeniesieniem praw autorskich itp.
Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach usługi, dostawy i roboty budowlane, a także technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego obiektu będącego przedmiotem zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
- standardów emisyjnych.
W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca wraz z formularzem ofertowym przedstawi oferowane rozwiązanie oraz dołączy dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w projekcie i podczas wykonywania robót uwzględnił potrzeby osób niepełnosprawnych w szczególności: wyposażył swoich pracowników w środki pozwalające na wykonywanie pracy w zabezpieczeniu odpowiadającym ich potrzebom oraz zapewnił aby obiekt był dostępny dla wszystkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 803479,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336036,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Soccer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872136553

7.3.3) Ulica: Owsiana 2

7.3.4) Miejscowość: Szamotuły

7.3.5) Kod pocztowy: 64-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) AMD Design Marcin Danielczak, ul. św. Jana Pawła II 5B, 64-400 Międzychód, wpisanym od 04.04.2013 r. do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP: 5951396750, REGON: 321355810, w zakresie: opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej i sprawowanie nadzoru inwestorskiego,
b) MD PROJEKT KOMPLEKSOWE USŁUGI INŻYNIERSKIE DARIUSZ ŚRÓDECKI, ul. Półwiejska 5, 62-025 Kostrzyn, wpisanym od 03.04.2009 r. do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP: 7791266033, REGON: 301073210, w zakresie: pełnienia funkcji Kierownika Budowy,
c) Trans Bud Łukasz Trzciński, ul. Obwodowa 38, 23-200 Kraśnik, wpisanym od 16.05.2016 r. do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP 8621601177, REGON: 061670701, w zakresie: wykonania podbudowy wraz z drenażem.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336036,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.