eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa różnych artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 710 44 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 744 57 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abd402d8-c4bb-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd402d8-c4bb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011391/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa różnych artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.5.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38479,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiot zamówienia stanowią dostawy różnych artykułów spożywczych CPV-15800000-6 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych:
Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa
Przyprawa do zup w płynie PN-A-86967 lub równoważna, opakowanie do 5 l. 700 l
Sól warzona PN-C-84081 lub równoważna, spożywcza, jodowana, drobnoziarnista, op. do 25 kg 900 kg
Majeranek otarty PN-A-86958 lub równoważna, op. do 1 kg 15 kg
Liść laurowy PN-A-86967 lub równoważna, op. do 1 kg 13 kg
Ziele angielskie BN-68/8132-14 lub równoważna, op. do 1 kg 13 kg
Papryka ostra mielona PN-A-86955 lub równoważna, op. do 1 kg 20 kg
Pieprz czarny mielony PN-A-86955 lub równoważna, op. do 1 kg 20 kg
Pieprz ziołowy, op. do 1 kg 20 kg
Czosnek suszony granulowany, op. do 1 kg 15 kg
Koperek suszony, op. do 1 kg 13 kg
Kminek ziarno, op. do 1 kg 8 kg
Zioła prowansalskie, op. do 1 kg 10 kg
Kolendra liście suszone, op. do 1 kg 7 kg
Tymianek, op. do 1 kg 7 kg
Galaretka o smaku wiśni, op. do 1 kg 30 kg
Słonecznik łuskany - ziarno, op. do 1 kg 25 kg
Ketchup gastronomiczny, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 450 kg
Majonez gastronomiczny PN-A-86950:1995 lub równoważna, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 1 000 kg
Musztarda gastronomiczna PN-A- 86964 lub równoważna, op. plastikowe
1 kg – 5 kg 450 kg
Ocet spirytusowy 10% PN – EN 13188 lub równoważna, opakowanie
0,5 – 1l 300 l
Proszek do pieczenia, op. do 1 kg 10 kg
Cynamon, op. do 1 kg 25 kg
Herbata czarna granulowana PN-ISO 3720 lub równoważna, op. do 5 kg 500 kg
Napój do rozpuszczania (soki skoncentrowane min. 20% soku skoncentrowanego), op. do 5 l butelka plastikowa 1 500 l
Wafle kukurydziane, op. 50g – 130g 70 kg
Wafle ryżowe naturalne, op. 50g – 130g 20 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 36791,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiot zamówienia stanowią dostawy bulionów CPV-15891500-5
w asortymencie i ilościach niżej wymienionych:
Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa
Bulion warzywny w proszku, gat. I, PN-A-94052 lub równoważna, op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 500 kg
Rosół w proszku o smaku wędzonki, gat. I, PN-A-94052 lub równoważna,
op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące
od dostawy 250 kg
Barszcz biały w proszku, gat. I, PN-A-94050 lub równoważna, op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 10 kg
Barszcz czerwony w proszku, gat. I, PN-A-94050 lub równoważna, op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 250 kg
Sos do surówek typu sałatkowy w proszku, PN-06/A-86951 lub równoważna,
op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące
od dostawy 110 kg
Sos myśliwski w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 lub równoważna, op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 80 kg
Sos bolognese w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 lub równoważna, op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 80 kg
Sos z zielonym pieprzem w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 lub równoważna,
op. szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące
od dostawy 80 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891500-5 - Buliony

4.5.5.) Wartość części: 5505,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30223,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30223,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30223,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30223,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-12 do 2023-10-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5558,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6213,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5558,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spozywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5558,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-12 do 2023-10-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.