eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Szko³y Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.



Og³oszenie z dnia 2024-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Szko³y Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ksiêcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Szko³y Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42163f49-cc9d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00207207

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00010213/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja instalacji elektrycznej i wodnej w budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: zamowienia@ug.lubin.pl
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Szczegó³owe zapisy zawiera SWZ.
2) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Szczegó³owe zapisy zawiera SWZ.
3) Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.”
5. Oferty, oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokument w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PadES,
2) dopuszcza siê podpisywanie dokumentów w formie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym, Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w regulaminie portalu dostêpnym pod adresem platformazakupowa.pl .
10. UWAGA! SZCZEGÓ£OWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych, przetwarzanych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Lubin. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguje Pañstwu prawo: ¿±dania dostêpu do danych, ¿±dania sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania czy usuniêcia danych o ile nie s± ju¿ niezbêdne do celów, do których zosta³y zebrane. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±: a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, b) Open Nexus Sp. z o.o., ul. Boles³awa Krzywoustego 3, 61-144 Poznañ. Sad Rejnowy – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydzia³ VIII Gospodarczy KRS 0000335959, NIP 7792363577, REGON 301196705, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lubin prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin, c) inne podmioty, o których mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 5 SWZ. Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej dot. RODO znajduje siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Szko³y Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.
Zakres robót do wykonania obejmuje miêdzy innymi nastêpuj±ce podstawowe elementy:
• wymianê instalacji elektrycznej w ca³ym budynku szko³y z wy³±czeniem kot³owni,
• wymianê wszystkich opraw o¶wietleniowych na oprawy energooszczêdne,
• zabudowê instalacji wy³±cznika po¿arowego,
• wykonanie instalacji ekwipotencjalnej,
• wykonanie gniazd wtyczkowych,
• dostawê i monta¿ dzwonków szkolnych,
• wymianê rozdzielnic,
• monta¿ instalacji sygnalizacji alarmu po¿aru – SAP,
• budowê instalacji awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego,
• odtworzenie tynków wraz z malowaniem ¶cian,
• wykonanie instalacji wody po¿arowej, cyrkulacji oraz wody ciep³ej i zimnej,
• wymianê urz±dzeñ sanitarnych i armatury,
• wymianê wszystkich podej¶æ do pionów,
• wymianê ob³o¿eñ ceramicznych ¶cian oraz ob³o¿eñ gresowych posadzek,
• roboty wykoñczeniowe i porz±dkowe.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostêpniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególno¶ci projekt techniczny, projekt wykonawczy, specyfikacja oraz przedmiary robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiaj±cy okre¶li³ w ww. dokumentach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy PRZEWIDUJE mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zakres tego zamówienia obejmowaæ bêdzie oko³o 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na powtórzeniu prac podobnych do zakresu zamówienia podstawowego (powtórzeniu podobnych robót budowlanych).
Ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci zamówienia podstawowego.
Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy tego zamówienia.
Warunki, na jakich zostan± udzielone te roboty budowlane:
• zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na jego realizacjê,
• umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±,
• cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê kosztorysu ofertowego, przygotowanego w oparciu o przedmiar robót, przekazany Wykonawcy przez Zamawiaj±cego,
• ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost,
• przedmiot zamówienia zostanie opisany za pomoc± dokumentacji projektowej,
• termin wykonania zamówienia bêdzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,
• wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
• Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ na przedmiot zamówienia udzielenia gwarancji na okres taki sam jak okres udzielania gwarancji w zamówieniu podstawowym,
• kary umowne bêd± przewidziane w takich samych wypadkach i w wysoko¶ci nie wy¿szej jak w umowie zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe,
• obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego bêd± uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A/ CENA - 60 %
B/ OKRES GWARANCJI – 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie roboty porównywalne z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, t.j. wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie obejmuj±ce modernizacjê lub wymianê instalacji elektrycznej lub sanitarnej w dowolnym budynku.
B. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje co najmniej:
a) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadaj±ce im uprawnieniach, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
b) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) O¦WIADCZENIE WYKONAWCY, potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w Rozdziale IX pkt. 1 SWZ– Za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) DOWODY okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane (wyszczególnione w Za³±czniku Nr 5 do SWZ) zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

WRAZ Z OFERT¡ WYKONAWCA JEST ZOBOWI¡ZANY Z£O¯YÆ:
1) Wype³niony formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, oraz o¶wiadczenie tego podmiotu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
6) kosztorysy ofertowe, opracowane metod± uproszczon± (zgodnie z zapisami w Rozdziale XV SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w Formularzu Oferty za³. do SWZ).
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
SZCZEGÓ£OWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w ROZDZIALE XXII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty przekazania placu budowy, a zakoñczy siê w terminie do 30.08.2024 r.
Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± w projektowanych postanowienia umowy stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych z uwagi na specyfikê przedmiotu zamówienia. Taki podzia³ grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub te¿ potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Brak podzia³u przedmiotowego zamówienia na czê¶ci nie spowoduje braku dostêpu do zamówienia podmiotów M¦P, ani nie skutkuje w niniejszym przypadku gro¼b± nieprawid³owej realizacji zamówienia. Warto¶æ przedmiotowego zamówienia pozwala na udzia³ ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw w postêpowaniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.