Og³oszenie z dnia 2023-05-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00258207/01 - Wynik z dnia 2023-06-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wierkowa 20B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-12ce3276-ee2f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00207205
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025003/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Materia³y eksploatacyjne do kserokopiarek drukarek i faksów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/111618/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/111618/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ
oraz informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, znajduj±cej siê pod adresem
internetowym https://uwb.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@uwb.edu.pl.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za z³o¿one w
terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji przyjmuje siê datê ich dostarczenia na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (w
przypadku skorzystania z poczty elektronicznej). W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich
z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj.: plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniem
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).
6. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotycz±ce komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania
platformy zakupowej Marketplanet, a tak¿e sposób sk³adania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji okre¶la równie¿ Instrukcja dla Wykonawców, dostêpna na Platformie Zakupowej
Marketplanet w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dzp.2510.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów. Materia³y eksploatacyjne powinny byæ fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad technicznych.
Zadanie 1:
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem planowej do nabycia liczby poszczególnych materia³ów eksploatacyjnych, znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ „Szczegó³owy formularz cenowy”.
2) Oferowane przez Wykonawcê materia³y musz± byæ oryginalne (zalecane przez producentów urz±dzeñ drukuj±cych). Przez materia³y oryginalne nale¿y rozumieæ materia³y zalecane przez producentów urz±dzeñ drukuj±cych, najczê¶ciej wyprodukowane przez producenta urz±dzenia, nie bêd±ce na¶ladownictwem ani przeróbk±, nie regenerowane, ani refabrykowane.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192113-6 - Wk³ady drukuj±ce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty: „cena ofertowa brutto” - 60% (C) i „termin realizacji” – 40% (T).
2. Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wed³ug wzoru:
Cmin
C = ———— x 60 pkt.,
Cx gdzie: C = liczba punktów za kryterium „cena”;
Cmin = najni¿sza cena wynikaj±ca z ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Cx = cena oferty badanej.
3. Wykonawca który zaoferuje:
Termin realizacji poszczególnych dostaw w ci±gu 3 dni roboczych otrzyma 0 pkt;
Termin realizacji poszczególnych dostaw w ci±gu 2 dni roboczego otrzyma 20 pkt;
Termin realizacji poszczególnych dostaw w ci±gu 1 dnia roboczego otrzyma 40 pkt;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów. Materia³y eksploatacyjne powinny byæ fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad technicznych.
Zadanie 2:
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem planowej do nabycia liczby poszczególnych materia³ów eksploatacyjnych, znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ „Szczegó³owy formularz cenowy”. Wykonawca w kol. nr 11 ,,Szczegó³owego Formularza Cenowego” winien wpisaæ czy oferowany materia³ eksploatacyjny jest to¿samy z materia³em okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 2 poprzez okre¶lenie ,,oryginalny” lub wpisaæ symbol i nazwê producenta materia³u równowa¿nego. W sytuacji pozostawienia przez Wykonawcê pustego miejsca, Zamawiaj±cy uzna, ¿e zosta³ zaoferowany materia³ eksploatacyjny o symbolu okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 2.
2) U¿yte przez Zamawiaj±cego znaki towarowe (symbole), pos³u¿y³y do wskazania parametrów technicznych i jako¶ciowych wymaganego towaru, jednak¿e przyjmuje siê, ¿e wskazaniom takim towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy uzna wyrób równowa¿ny wtedy, gdy w porównaniu z wyrobem wytworzonym przez producenta sprzêtu, charakteryzuje siê on porównywaln± tzn. tak± sam± lub lepsz± jako¶ci± wydruku, szybko¶ci± schniêcia, kolorystyk±, pojemno¶ci±, wydajno¶ci± oraz posiada analogiczne funkcje np. informacje o stanie zu¿ycia wk³adu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192113-6 - Wk³ady drukuj±ce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty: „cena ofertowa brutto” - 60% (C) i „termin realizacji” – 40% (T).
2. Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wed³ug wzoru:
Cmin
C = ———— x 60 pkt.,
Cx gdzie: C = liczba punktów za kryterium „cena”;
Cmin = najni¿sza cena wynikaj±ca z ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Cx = cena oferty badanej.
3. Wykonawca który zaoferuje:
Termin realizacji poszczególnych dostaw w ci±gu 3 dni roboczych otrzyma 0 pkt;
Termin realizacji poszczególnych dostaw w ci±gu 2 dni roboczego otrzyma 20 pkt;
Termin realizacji poszczególnych dostaw w ci±gu 1 dnia roboczego otrzyma 40 pkt;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- w przypadku sk³adania oferty na zadanie nr 1:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto i wyka¿e spe³nienie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czy dowody czy zosta³y wykonane nale¿ycie.
- w przypadku sk³adania oferty na zadanie nr 2:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ brutto i wyka¿e spe³nienie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czy dowody czy zosta³y wykonane nale¿ycie.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szych warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs tej waluty w stosunku do z³otego og³oszony przez Narodowy Bank Polski (dalej: NBP) z dnia up³ywu terminu sk³adania ofert. Je¿eli w tym dniu nie zostanie og³oszony ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem up³ywu terminu sk³adania ofert.
Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. XI SWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wskazane warunki. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawców w okre¶lonym przez siebie terminie do z³o¿enia wyja¶nieñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a
najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
których mowa w pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub
s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa
powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
c) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa pkt 1
zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one
pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod
przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powy¿ej,
powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania:
wykazu dostaw (za³±cznik nr 6 do SWZ): wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-24 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma znajduj±ca pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-24 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-22
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
- EOP.332.36.25 Wykonanie dokumentacji przetargowej: remont nawierzchni drogi wewnêtrznej z infrastruktur± podziemn±, niezbêdnymi rozbiórkami i budow± stacji ³adowania pojazdów przy ul. Pogodnej 22
- Modernizacja pomieszczeñ i zagospodarowanie czê¶ci terenu VII Liceum Ogólnokszta³c±cego w Bia³ymstoku, ul. Wierzbowa 7
- Zimowe utrzymanie drogi (starodro¿a) DK Nr 8 na odcinku Zagórze - Suchowola oraz obwodnicy Sztabina w sezonie 2025/2026, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokó³ce.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2
- Naprawa samochodów s³u¿bowych, ci±gników, przyczep i sprzêtu do utrzymania dróg wraz z czê¶ciami w RDW Sokó³ka z podzia³em na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzêtu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Dostawy materia³ów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- "Dzier¿awa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z us³ug± serwisowo-materia³ow± dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla S±du Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urz±dzeñ wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





