eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSukcesywne dostawy artykułów spożywczych (2 części) do AŚ w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (2 części) do AŚ w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/370 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.go.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efd9674e-188f-4428-985b-ad811378432d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (2 części) do AŚ w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efd9674e-188f-4428-985b-ad811378432d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107949/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa różnych art. spożywczych.

1.2.5 Produkty mączne i cukier biały.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 104225,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83540,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne artykuły spożywcze:
1. Dżem 1200 kg , 2. Marmolada 900 kg , 3. Groch łupany połówki 350 kg , 4. Fasola „Jaś” 600 kg , 5. Fasola szparagowa konserwowa 140 kg , 6. Groszek zielony konserwowy 120 kg, 7. Koncentrat pomidorowy 1000 kg , 8. Szczaw konserwowy 150 kg , 9. Kotlet schabowy z soi 140 kg ,10. Granulat sojowy 60 kg ,11. Kostka sojowa 140 kg , 12. Sól kuchenna 1000 kg , 13.
Herbata granulowana czarna indyjska 260 kg , 14.
Chrzan tarty 30 kg, 15. Ocet 120 l, 16.Czosnek mielony 60 kg, 17. Liść laurowy 15 kg ,18. Majeranek 50 kg, 19. Musztarda 30 kg, 20. Papryka mielona 50 kg, 21. Pieprz czarny mielony 100 kg , 22. Ziele angielskie 15 kg, 23. Budyń 10 kg, 24. Kisiel owocowy 10 kg, 25. Przyprawa do zup w proszku „Jarzynka” 450 kg, 26. Przyprawa do zup w płynie 550 l , 27. Pieprz ziołowy 50 kg, 28. Majonez 30 kg, 29. Sos grzybowy w proszku 120 kg , 30. Cynamon 10 kg, 31. Kawa zbożowa 10 kg , 32. Żurek w płynie 500 l , 33. Ketchup 30 kg ,
34. Oregano 15 kg, 35. Curry 10 kg , 36. Tymianek 5 kg , 37. Koperek suszony 10 kg, 38. Kukurydza konserwowa 100 kg ,39. Wafle ryzowe bezglutenowe 120 kg ,40. Pasztet sojowy 100 kg , 41. Zaprawa malinowa (sok do wody) 600l, 42. Syrop owocowy (sok do wody) 600 l ,43.
Mąka kukurydziana 20 kg ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332230-5 - Marmolady

15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15872400-5 - Sól

15863200-7 - Herbata czarna

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15321000-4 - Soki owocowe

4.5.5.) Wartość części: 52105,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mączne i cukier biały: 1. Mąka pszenna – typ 500 900 kg , 2. Mąka ziemniaczana ( skrobia ziemniaczana) 200 kg , 3. Płatki owsiane 300 kg , 4. Kasza manna 600 kg , 5. Kasza jęczmienna
Perłowa drobna 3000 kg , 6. Ryż długoziarnisty 3000 kg , 7.
Cukier 3700 kg , 8. Makaron 2700 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15851100-9 - Makaron niegotowany

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15613380-5 - Płatki owsiane

15612100-2 - Mąka pszenna

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

4.5.5.) Wartość części: 52120,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47888,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47926,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47888,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH GRACJA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558

7.3.3) Ulica: A. MICKIEWICZA

7.3.4) Miejscowość: SIEMKOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47888,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41426,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42816,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41426,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: LIPOWA

7.3.4) Miejscowość: ZAKRZEWO

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41426,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.