eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna-Majątek"Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efe59762-b7c0-419e-9ee9-d42356321a88

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efe59762-b7c0-419e-9ee9-d42356321a88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045947/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Lepszy Start dla Maluszków” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.2 Edukacja przedszkolna, Priorytet X Lepsza edukacja, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.51.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Oddziałów Przedszkolnych przy
Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
2. dostawy zakupione w ramach zamówienia przeznaczone będą dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami
edukacyjnymi.
Część 1 – Pomoce dydaktyczne, sprzęt i wyposażenie wewnętrzne – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

37524200-9 - Gry planszowe

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37520000-9 - Zabawki

39531000-3 - Dywany

4.5.5.) Wartość części: 180933,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Oddziałów Przedszkolnych przy
Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
2. dostawy zakupione w ramach zamówienia przeznaczone będą dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami
edukacyjnymi.
Część 2 – Sprzęt i wyposażenie zewnętrzne – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37520000-9 - Zabawki

18444200-5 - Kaski

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

39143310-2 - Stoliki

4.5.5.) Wartość części: 66166,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W oparciu o art. 255 pkt. 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla cz. I zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

W zakresie cz. I postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie złożone oferty zostały odrzucone z powodów opisanych powyżej. Mając na uwadze powyższy stan faktyczny, zgodnie z art. 255 pkt. 2 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku analizy ww postępowania Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę LCG sp. z o.o. ul. Zaleskiego 22, 43-400 Cieszyn. Wybrany Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.
Mając na uwadze powyższe, w oparciu o art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.