eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯yrardów › Rewaloryzacja XIX-wiecznego budynku dawnej szko³y fabrycznej - rewaloryzacja i termomodernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej nr 2.



Og³oszenie z dnia 2022-06-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewaloryzacja XIX-wiecznego budynku dawnej szko³y fabrycznej - rewaloryzacja i termomodernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej nr 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto ¯yrardów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Paw³a II nr 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯yrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 46 858 15 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zyrardow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja XIX-wiecznego budynku dawnej szko³y fabrycznej - rewaloryzacja i termomodernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej nr 2.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2f15577-e62f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00207089

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022160/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Rewaloryzacja XIX – wiecznego budynku dawnej szko³y fabrycznej w ¯yrardowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, by³y przekazywane w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy;
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Prezydent Miasta ¯yrardowa,
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres: email: iod@zyrardow.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) oznaczenie sprawy: ZP.271.2.24.2022.AR,
5) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
6) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
7) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
2. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
3. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
4. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z ubieganiem siê wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca sk³ada w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.24.2022.AR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot i zakres zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja i termomodernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w ¯yrardowie.
2) Budynek szko³y, po³o¿ony przy ul. Narutowicza 37 w ¯yrardowie, objêty jest prawn± ochron± konserwatorsk± poprzez wpis do rejestru zabytków pod nr A-647 decyzj± z dnia 30 marca 1984 r. Ponadto znajduje siê on na obszarze zabytkowego zespo³u Osady Fabrycznej wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-520 decyzj± z dnia 30 stycznia 1979 r. oraz na obszarze historycznego uk³adu urbanistyczno-architektonicznego pod nazw± „¯yrardów-XIX – wieczna Osada Fabryczna”, uznanego za pomnik historii Rozporz±dzeniem Prezydenta RP z dnia 04 stycznia 20212 r (Dz. U. z 2012 r., Nr 11, poz.59).
3) Zadanie jest finansowane w ramach Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
4) Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane dalej STWiORB, stanowi±ce Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z:
a) Projektami budowlanymi;
b) STWiORB;
c) SWZ;
d) Przedmiarami robót.
6) W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia wymienionymi powy¿ej:
a) pierwszeñstwo ma zawsze Projekt budowlany,
b) pierwszeñstwo ma STWiORB w zakresie, w jakim rozbie¿no¶æ nie dotyczy Projektu budowlanego.
7) Podstaw± wyceny jest dokumentacja projektowa, przedmiar robót spe³nia wy³±cznie rolê pomocnicz±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45432114-6 - Roboty w zakresie pod³óg drewnianych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45442110-1 - Malowanie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych

35120000-1 - Systemy i urz±dzenia nadzoru i bezpieczeñstwa

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wynikiem dla ka¿dej z ofert bêdzie suma punktów uzyskanych w podanych kryteriach, 1% odpowiada 1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg nastêpuj±cych zasad:
1) Kryterium ceny C=(Cn/Cb)x60
gdzie:
C – liczba punktów za cenê brutto (max 60 pkt)
Cn – cena brutto najni¿sza w¶ród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty

2) Kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane” G max 30 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wskazany w ofercie okres gwarancji wynosz±cy:
36 miesiêcy: 0 pkt,
48 miesiêcy: 15 pkt,
60 miesiêcy: 30 pkt.

Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesiêcy, maksymalny 60 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e oferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ minimalny wskazany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji, tj. 36 miesiêcy i jego oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy wpisze ten termin w projekt umowy, stanowi±cej Za³±cznik nr 6 do SWZ, natomiast do celów oceny ofert uzna, i¿ Wykonawca zaoferowa³ okres gwarancji wynosz±cy 60 miesiêcy.

3) Kryterium „Do¶wiadczenie Kierownika budowy” D max 10 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wskazane w ofercie do¶wiadczenie kierownika budowy w pe³nieniu funkcji kierownika budowy przy budowie/przebudowie/remoncie budynków o warto¶ci brutto ka¿dej z robót minimum 1 500 000,00 z³. w ilo¶ci:
2 realizacje – 0 pkt,
3 realizacje – 5 pkt,
4 realizacje i wiêcej – 10 pkt.

2. £±czna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty, obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P = C+G+D

gdzie:

P - ca³kowita liczba punktów uzyskana przez ofertê;
C - ca³kowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
G - ca³kowita liczba punktów oferty w kryterium „okres gwarancji za wykonane roboty budowlane”.
D- ca³kowita liczba punktów oferty w kryterium „do¶wiadczenie Kierownika budowy”

3. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów ze wszystkich kryteriów, maksymalnie oferta mo¿e uzyskaæ 100 pkt. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji za wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis warunku: Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿: 3. 000 000,00 z³; (s³ownie: trzy miliony z³);
2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis warunku:
• Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (to jest wykona³ roboty nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³) co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie/przebudowie/remoncie budynków, o warto¶ci brutto ka¿dej z robót minimum 1 500 000,00 z³. (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³),
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy, posiadaj±c± aktualne uprawnienia
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Kierownik budowy bêdzie pe³ni³ jednocze¶nie funkcjê koordynatora wszystkich robót realizowanych w zakresie inwestycji.
Osoba pe³ni±ca obowi±zki kierownika budowy, powinna wykazaæ siê wcze¶niejszym kierowaniem przynajmniej dwoma robotami budowlanymi polegaj±cymi na budowie/przebudowie/remoncie budynków o warto¶ci brutto ka¿dej z robót minimum 1 500 000,00 z³.
Osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika budowy musi byæ t± sam± osob±,
o której mowa w formularzu ofertowym.
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania pracami konserwatorskimi. Zgodnie z art. 37 a ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba która ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzie³ sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczêciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa wart. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W dziedzinach nieobjêtych programem studiów wy¿szych, o których mowa powy¿ej, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listê Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
1) ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y ¶redniej zawodowej oraz tytu³ zawodowy albo wykszta³cenie ¶rednie lub ¶rednie bran¿owe i dyplom potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadaj±cych danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadaj±cym danej dziedzinie – oraz która przez co najmniej 4 lata bra³a udzia³ w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listê Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania robotami budowlanymi jako kierownik robót elektrycznych posiadaj±c± aktualne uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo Budowlane, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania robotami budowlanymi jako kierownik robót sanitarnych, posiadaj±c± aktualne uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie poszczególnych funkcji wskazanych powy¿ej pod warunkiem ³±cznego spe³niania wymagañ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da podmiotowego ¶rodka dowodowego - o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wype³niony Formularz ofertowy wg wzoru Za³±cznika nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy) zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
5) w przypadku Wykonawcy, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, przedstawia tak¿e dla takiego podmiotu o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 2;
6) zobowi±zania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy);
7) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
8) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
9) O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 30 000 z³;(s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Miasto ¯yrardów, Plac Jana Paw³a II nr 1, 96-300 ¯yrardów, nr rachunku 57 1020 1026 0000 1502 0274 1171 w banku PKO BP.
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, za termin wniesienia uznaje siê chwilê uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
6. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ art. 97-98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia;
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
3. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo;
4. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.;
5. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie;
7. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, który stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-30 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Wykonawca przed podpisaniem umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu Harmonogram Rzeczowo-Finansowy oraz kosztorysy ofertowe w ka¿dej z bran¿ sporz±dzone na podstawie przedmiarów.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. Zadanie jest finansowane w ramach Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.