eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256820560

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.garwolin-gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-338727f1-dc07-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3658536,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”
Przedmiotem zamówienia opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych takich jak: wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej na syntetyczną, roboty ziemne, zdjęcie podłoża -warstwy wegetatywnej, warstwy podbudowy, warstwy wyrównawczej, demontaż bramek, chorągiewek i obrzeży betonowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym zagospodarowania terenu, parkingu, chodników, ogrodzenia szkoły, trybun, zieleni, przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na bud. szatniowo -socjalno -magazynowy przy Szkole Podstawowej w Rudzie Talubskiej , dz. nr ewid. 318, 319/1, 319/2, 320/1, 320/2, 323/4 , 324/2,.

Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej etap I PFU

Przebudowa stadionu, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na bud. zaplecza szatniowo-magazynowego:
-Wymiana istniejącej nawierzchni naturalnej boiska na trawę sztuczną wraz z warstwami podbudowy,
-Wybudowane ogrodzenia o wys. h-110 m oddzielającego arenę LA i boisko piłkarskie od strefy widzów,
-Rozebranie i montaż piłkochwytów w nowej lokalizacji,
-Wykonanie utwardzeń – dojść przy istniejącym boisku oraz budynku gospodarczym, utwardzeń pod trybuny, opasek wokół budynku szkoły i bud. szatniowego, chodników łączących zespół sportowy z ulicą od strony nowoprojektowanego parkingu (przy miejscach postojowych dla autobusów),
-Przebudowa, nadbudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek szatniowy z zapleczem sanitarnym i wewnętrznymi instalacjami wraz z niezbędną infrastrukturą (min. doziemnej instalacji wodociągowej, elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej)
-Usunięcie istniejącej , kolidującej z budową drogi i parkingu komory technicznej przy parkingu,
-Usunięcie koszy z terenu istniejącego, obecnego parkingu
-Usunięcie istniejącego ogrodzenia terenu szkoły i budowa nowego ogrodzenia wg przebiegu wskazanego w projekcie koncepcyjnym wraz z bramami i furtami,
-Przebudowa istniejących zjazdów o parametrach zjazdów publicznych z terenu szkoły na ul. Akacjową (droga powiatowa),
-Wymiana nawierzchni utwardzonych przy budynku szkolnym wraz z budową nowych utwardzeń pod parkingi i drogi wewnętrzne,
-Wycinka kolidujących drzew z proj. obiektami w szczególności z budową parkingu i ogrodzeniem w zakresie opracowania,
-Wykonanie utwardzeń pod trybuny stalowe, modułowe,
-Wykonanie zadaszonych wiat dla graczy i zawodników rezerwowych przy boisku piłkarskim.
-Ciągów komunikacyjnych, wjazdów i wejść na teren szkolny.
-Wykonanie drenażu pod nowoprojektowany parking przy stadionie LA.
-Zabezpieczenie istniejącej nie podlegającej przebudowie infrastruktury podziemnej, w miejscach wykonywania nowych obiektów (utwardzenia, ogrodzenia, itp.)
- wykonanie monitoringu wizyjnego

Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 4.500.000,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 13.06.2022 r. oraz została podana ogłoszeniu o zamówieniu. Cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
Wobec tego, że cena jedynej złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Wobec w/w czynności podjętych przez Zamawiającego przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie Pzp – dział IX „Środki ochrony prawnej”, od art. 505 do art. 590 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7498552,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7498552,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.