eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW dla Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW dla Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KRZEPICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150032736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343175102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdkimkrzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkimkrzepice.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdkimkrzepice.pl/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW dla Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f4441c7-4e14-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042026/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW dla Stacji Uzdatniania Wody w Krzepicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDK.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164838,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są projekt, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW (ale nie mniejszej niż 49 kW), na terenie działki nr 2308 położonej w Krzepicach przy ul Mickiewicza 36.
Minimalne parametry komponentów określone przez Zamawiającego
Moduły fotowoltaiczne:
- min. moc modułu - 330 Wp
- sprawność modułu – min. 19%
- typ modułu – monokrystaliczny
- min. temperaturowy zakres pracy - -40 do +85 oC
- wytrzymałość mechaniczna na obciążenia od śniegu/wiatru – min 5400/2400 Pa
- min. temperaturowy zakres pracy - -40 do +85 oC
- liniowa gwarancja spadku mocy
- tolerancja mocy – 0/+5W
Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na konstrukcji aluminiowej dedykowanej do tego typu rozwiązań dla danego rodzaju dachu.
Inwerter / mikroinwertery fotowoltaiczne:
- sprawność maksymalna - ≥97%
- stopień ochrony – min. IP65
- zabezpieczenie przed pracą wyspową
- możliwość komunikacji przez media przewodowe lub bezprzewodowe
Kable fotowoltaiczne powinny cechować się podwyższoną odpornością na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, odpornością na podwyższoną
temperaturę pracy oraz być odporne na promieniowanie UV. Całość okablowania powinna być prowadzona w korytach kablowych odpornych na działanie promieniowania UV. Przekroje kabli i przewodów dobrać stosownie do obciążenia.
Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy
Zakład posiada własną stację transformatorową średniego napięcia a energię elektryczną zakupuje w taryfie B22.
W obiekcie Stacji Uzdatniania Wody jest dostęp do Internetu (Wi-Fi)
Główna konstrukcja dachu to stropodach, natomiast pokrycie dachu to styropapa
Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, dostawę instalacji fotowoltaicznej, montaż na dachu SUW wraz z uruchomieniem i dostarczeniem wymaganej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji instalacji. Zakres prac należy wykonać w oparciu o własny projekt techniczno-budowlany. Dodatkowo wymagane są projekty elektryczny oraz techniczny PPOŻ razem ze zgłoszeniem do Straży Pożarnej. Projekty powinny zawierać część opisową, obliczenia techniczne, rysunki techniczne oraz zrzuty, karty katalogowe i certyfikaty zastosowanych urządzeń, a także wymagane prawem oświadczenia.
Wszystkie projekty przygotowane przez osoby do tego uprawnione powinny zostać uzgodnione z Zamawiającym.
2. Wymogi wobec dokumentacji projektowej
Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do przeprowadzenia Audytu Fotowoltaicznego w miejscu montażu instalacji fotowoltaicznej. Projekt instalacji musi zostać opracowany przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznych.
3. Dokumentacja powykonawcza
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dostarczy , po zakończeniu prac, protokół montażu i podłączenia zakupionych urządzeń. Protokół
winien być podpisany przez instalatora posiadającego ważny certyfikat instalatora OZE wydany przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego przed dokonaniem końcowego odbioru instalacji przez Zamawiającego i spełniającego warunki wynikające z zapisów ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii. Zamawiający otrzyma 1 zestaw dokumentacji powykonawczej (1 kopia w wersji papierowej + 1 kopia w wersji elektronicznej).
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował gwarancję producenta ważną na terenie RP oraz serwis gwarancyjny instalacji:
• gwarancja (rękojmia) Wykonawcy na montaż instalacji min 5 lat;
• gwarancja na zamontowane panele min 15 lat;
• gwarancja na zamontowany/zamontowane falownik/falowniki min 10 lat;
• gwarancja na konstrukcję montażową, zabezpieczenia elektryczne AC
oraz DC, okablowanie min 10 lat:
• gwarancja (rękojmia) Wykonawcy na zamontowaną instalację
min 5 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164338,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180506,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164838,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-VAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388608844

7.3.3) Ulica: Szkolna

7.3.4) Miejscowość: Rzeszotary

7.3.5) Kod pocztowy: 59-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164838,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.