eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Budowa krytego lodowiska w Jaśle

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa krytego lodowiska w Jaśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,96374,dd698f947326ec5d181520df8f85ba20.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa krytego lodowiska w Jaśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38ce5577-1d57-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa krytego lodowiska w Jaśle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST.I.423.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa krytego lodowiska w Jaśle”.
W ramach zamówienia planuje się budowę całorocznego obiektu z funkcją lodowiska (alternatywnie boiska wielofunkcyjnego w sezonie letnim) o wymiarach 60x26 m, widownią dla ok. 100 osób, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, zakupem wyposażenia obiektu.
2. Zakres prac obejmuje:
1. Wykonanie w imieniu Zamawiającego dokumentacji obejmującej:
a) kompletną wielobranżową dokumentację projektową (w standardzie projektu wykonawczego), wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym uzyskanie: wszelkich opinii, uzgodnień, warunków technicznych oraz wszelkich innych decyzji, pozwoleń i dokumentów niezbędnych do zrealizowania robót,
b) projekt techniczny dla całego wielobranżowego zamierzenia inwestycyjnego,
c) koszty inwestorskie oraz przedmiary robót,
d) dokumentację obrazującą realne koszty eksploatacyjne,
e) specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Kompleksową i całościową realizację robót budowlanych wraz z:
a) opracowaniem dokumentacji powykonawczej,
b) opracowaniem wytycznych eksploatacyjnych dla Zamawiającego,
c) przekazaniem Zamawiającemu kompletnego wniosku w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu
o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.).
3. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna Promesa, będąca wstępnym zapewnieniem przyznania dofinansowania Nr 01/2021/5305/PolskiLad, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Stanowi ona potwierdzenie zakwalifikowania Miasta Jasła przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą.
Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą z Promesy, wynoszącą do 90 % wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 4 500 000,00 zł (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego.
4. Zadanie zostanie zrealizowane w 4 Etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji określonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Harmonogram zostanie opracowany przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przedłożony Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy, z zastrzeżeniem, że:
- zakres rzeczowy Etapu I musi obejmować wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji, o której mowa w III.2.1 lit. a-e,
- zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I i II musi odpowiadać kwocie stanowiącej „Udział własny”, o którym mowa w III.3, z zastrzeżeniem, że:
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu I będzie obejmowała wyłącznie wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji, o której mowa w III.2.1. lit. a-e,
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część Udziału własnego.
- zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu III i IV musi odpowiadać kwocie „Dofinansowania”, o której mowa w III.3, z zastrzeżeniem, że:
• wysokość wynagrodzenia wykonawcy za zrealizowanie Etapu III będzie wynosiła nie więcej niż 50 % „Dofinansowania”,
• wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu IV będzie odpowiadała kwocie stanowiącej pozostałą część „Dofinansowania”.
Harmonogram wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Nieprzedłożenie harmonogramu będzie traktowane jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania Umowy zgodnie z XV.
5. Płatności będą realizowane po zakończeniu i odebraniu przez zamawiającego poszczególnych Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcę.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ oraz projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8778521,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9449990,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8778521,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhall Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542517721

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8778521,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.