Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163978/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10836071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207b32c7-2ace-497b-830d-cbf413bb0199
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZP.226.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w budynkach Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących lokalizacjach:
• Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
– ul. Limanowskiego 20/22
– ul. 3-go Maja 35
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz ich wymianę;
2.2 naprawy/serwis/przeglądy/konserwacje urządzeń drukujących użytkowanych przez Zama-wiającego;
2.3 użyczenia zastępczych urządzeń drukujących, w tym dostawę i instalację – jeśli zaistnieje ta-ka potrzeba;
2.4 odbiór zużytych części i materiałów eksploatacyjnych z urządzeń drukujących;
2.5 dostawę, wdrożenie, uruchomienie i obsługę systemu do zarządzania i monitorowania wydru-ków – zwanego dalej „systemem”.
Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczane będzie w oparciu o liczbę wydruków czarno-białych i kolorowych wykonanych w
okresie danego miesiąca oraz zaproponowane w ofercie ceny jednostkowe za wydruk jednej strony czarno-białej i kolorowej
Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich lokalizacjach
Zamawiającego i na wszystkich urządzeniach łącznie wyniesie:
- dla wydruków kolorowych – ok. 100 000 stron;
- dla wydruków czarno-białych – ok. 2 900 000 stron.
3. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa farb i matryc do Risografu wraz z jego okresowym przeglądem, jak
również tuszy do drukarek zainstalowanch w ambulansach oraz tuszy do nagrywarki płyt CD Rimage w ilości określonej w
zał. nr 1- Formularz oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136222,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139752,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136222,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TELETONER Michał Passia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 968-01-72-324
7.3.3) Ulica: Wrocławska 152/186
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136222,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Ostrów Wlkp., ul. Wysocka
- Realizacja kursu diagnostyki roślin drzewiastych i podstaw arborystyki oraz kursu specjalistycznego języka angielskiego - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Świadczenie usług konserwacji i przeglądów oraz napraw urządzeń dźwigowych wraz z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali oraz aktualizacji użytków gruntowych dla wybranych obrębów Miasta Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podz. na zadania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o."
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.