eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55/611-20-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swiatowid-elblag.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a05e5a6-b764-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w. - etap II"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 383289,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres części I zamówienia wchodzi dostawa sprzętu oświetleniowego, tj.
1) reflektor LED wielokolorowy - 24 szt.
2) skrzynia transportowa - 4 szt.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu oświetleniowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.I do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527000-6 - Reflektory punktowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18924000-2 - Kufry

4.5.5.) Wartość części: 107335,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres części II zamówienia wchodzi dostawa sprzętu do streamingu:
1) Zestaw komputerowy do streamingu – 1 szt.
2) Monitor - 2 szt.
3) Interfejs audio – 1 szt.
4) Gniazdo dystrybucyjne RACK 8xSDI – 1 szt.
5) Sterownik live - 2 szt.
6) Sterownik powtórek – 1 szt.
7) Podłączenie kamer – 9 szt.
8) Case transportowy – 1 szt.
9) Kamera 4K – 1 szt.
10) Statyw kamerowy – 1 szt.
11) Kabel SDI – 1 m – 3 szt.
12) Kabel SDI – 5 m – 5 szt.
13) Kabel SDI – 25 m – 3 szt.
14) Kabel SDI – 50 m – 2 szt.
15) Zestaw transmisji bezprzewodowej HDMI/3G-SDI – 1 szt.
16) Konwerter rozgałęziający SDI – 1 szt.
17) Micro converter SDI/HDMI 3G – 2 szt.
18) Syntezator sygnału – aktywny di-box - 2 szt.
19) Grabber – 1 szt.
20) Kabel mikrofonowy XLR – 50 m na bębnie – 2 szt.
21) Kabel mikrofonowy XLR – 5 m – 4 szt.
22) Kabel mikrofonowy XLR męskie - jack stereo 6,3 mm – 2 szt.
23) Akumulator 7800mAh USB – 6 szt.
24) Zestaw lamp punktowych – 1 szt.
25) Panel ledowy reporterski – 3 szt.
26) Panel ledowy studyjny – 3 szt.
27) Statyw oświetleniowy mały – 3 szt.
28) Statyw oświetleniowy duży – 3 szt.
29) Słuchawki referencyjne – 1 szt.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi także przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.II do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32521000-1 - Kable telekomunikacyjne

32240000-7 - Kamery telewizyjne

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

31440000-2 - Baterie

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

32342100-3 - Słuchawki

18924000-2 - Kufry

4.5.5.) Wartość części: 102153,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres części III zamówienia wchodzi dostawa 108 sztuk foteli kinowych oraz ich montaż w sali kameralnej Kina Światowid w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.III do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne

4.5.5.) Wartość części: 172800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na cz. I złożono 3 oferty, z których oferta 1/I (TRONUS Polska Sp. z o.o.) podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp (Wykonawca podał w ofercie dwie różne ceny na realizację zamówienia, co jest niezgodne z przepisem art. 218 ust. 1 Pzp), a ceny pozostałych ofert (2/I - KRAFTMANN Cezary Czerny i 3/I - VISION Zbigniew Ducki) przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Tym samym postępowanie w tej części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144303,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171216,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na cz. II złożono 4 oferty, które podlegały odrzuceniu:

1) oferta 1/II - TRONUS Polska Sp. z o.o. - odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp
Wykonawca podał w ofercie dwie różne ceny na realizację zamówienia, co jest niezgodne z przepisem art. 218 ust. 1 Pzp.

2) oferta 2/II - BEIKS Machulski sp.j. - odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 Pzp
Złożona przez Wykonawcę oferta wraz z formularzem cenowym oraz oświadczeniem z art. 125 ust. 1 Pzp nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co oznacza, że ww. oferta została złożona niezgodnie z przepisem art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wymóg złożenia oferty i ww. oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym został zastrzeżony pod rygorem nieważności).

3) oferta 3/II - KRAFTMANN Cezary Czerny - odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp
Zaoferowane przez Wykonawcę elementy zamówienia (poz. 2, 3, 5, 12, 13, 14, 24, 25, 26) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ (zał. 1.II – Opis przedmiotu zamówienia), co oznacza, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

4) oferta 4/II - VISION Zbigniew Ducki - odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp
Wykonawca złożył wraz z ofertą niekompletny Formularz cenowy, który nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji (zgodnych ze wzorem zał. 6.II do SWZ) - brak wymaganych przez Zamawiającego danych dotyczących poz. 1 Zestaw komputerowy do streamingu. Oznacza to, że treść oferty nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ. Formularz cenowy, jako część oferty, nie podlega poprawieniu lub uzupełnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na III cz. zamówienia złożona została tylko jedna oferta (Megan Seating Marcin Grzędzicki), która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Wykonawca do oferty nie dołączył wymaganego przez Zamawiającego formularza cenowego (zał. 6.III do SWZ), który stanowił integralną część oferty. Oznacza to, że treść oferty jest niezgodna z treścią SWZ (wymaganiami Zamawiającego), a w konsekwencji oferta podlega odrzuceniu. Formularz cenowy jako część oferty nie podlega poprawieniu lub uzupełnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.