eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecPrace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 3091 wew. 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.kowalska@grojecmiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e52ad50-b392-4aa6-aa00-8ea4471e2b62

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e52ad50-b392-4aa6-aa00-8ea4471e2b62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015205/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Prace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.10.2025.KOI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w pomieszczeniach Publicznej Szkoły Podstawowej w Grójcu przy ul. Polnej 17.
W zakres prac wchodzi odnowienie klatki schodowej – wejścia głównego, odnowienie pomieszczenia świetlicy, holu głównego na parterze, korytarza na parterze oraz remont sanitariatów chłopięcego na parterze, dziewczęcego na I piętrze, w południowej części szkoły a także wymiana części drzwi do klas, sanitariatów i gabinetów. W zakres prac remontowych wchodzi również remont posadzki w klasie na parterze budynku, wraz z jej odnowieniem.
Prace malarskie zawierają zmycie i przygotowanie powierzchni ścian i sufitów z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni i pomalowanie farbami emulsyjnymi dwukrotnie. Odnawiane będą również powierzchnie lamperii na wys. ok. 150 cm. Przewiduje się zeszlifowanie powierzchni lamperii, usuniecie odpadających miejsc z farbą, jednokrotne szpachlowanie zeszlifowanych powierzchni i pomalowanie farbami ftalowymi matowymi w kolorze uzgodnionym z użytkownikiem.
Prace remontowe sanitariatów obejmują wymianę okładzin ściennych, posadzki, odnowienie ścian farbami emulsyjnymi, likwidacje kabin murowanych na rzecz kabin z płyty HPL oraz wymianę osprzętu i niezbędnej infrastruktury – rurażu, podejść odpływowych i dopływowych a także wymianę drzwi wejściowych do sanitariatów.
W kosztorysie uwzględniono także prace remontowe jednej sali lekcyjnej, obejmujące wymianę posadzki z wykonaniem nowych izolacji przeciw wilgociowych i termicznych, odnowienie ścian i sufitów oraz lamperii. Nowa nawierzchnia posadzki z wykładziny PCV typu „Tarket” w kolorystyce uzgodnionej z użytkownikiem.

Szczegółowy zakres robót zawierają:
• Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8 do SWZ,
• Przedmiar – załącznik nr 9 do SWZ,
• Dokumentacja techniczna (rysunki) – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383698,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404926,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383698,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WOMAX Bartłomiej Wosztyl z siedzibą w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482614307

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PPUH Womax Marek Wosztyl - wykonanie części prac sanitarnych, elektrycznych oraz robót ogólnobudowlanych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383698,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-30 do 2025-08-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.