Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103787/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00118526/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja parkingu przy ul. Kosynierów w Świdniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja parkingu przy ul. Kosynierów w Świdniku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74922a3-b01a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039777/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja parkingu przy ul. Kosynierów w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103787/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja parkingu przy ul. Kosynierów w Świdniku”.
3.2 Planowane przedsięwzięcie dotyczy „Modernizacja parkingu przy ul. Kosynierów w Świdniku”. Zakres prac obejmuje wyminę krawężnika, sfrezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 785 m2 , wykonanie poszerzenia placu o założonej kategorii ruchu KR2 o powierzchni 76 m2. W ramach zadania należy wykonać:
3.2.1 Dokumentacja projektowa
1) W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
a) Projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu oraz wszystkie niezbędne branżowe projekty architektoniczno-budowlane np. projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m. in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej itp.);
b) Projekty wykonawcze branżowe;
c) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli.
d) Informacja BIOZ,
e) Aktualna mapę do celów projektowych ( w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf),
f) Przedmiar robót i kosztorysy Wykonawcy,
g) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
h) Projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,
i) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji,
j) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany),
k) Opinia geotechniczna (ustalenie warunków gruntowo-wodnych do projektowania),
l) przedmiary, kosztorysy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
m) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
2) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia itp.:
a) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia,
b) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
c) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana),
d) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
e) Prawomocne pozwolenie na budowę.
f) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:
Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf),
Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów, wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz, o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci,
Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia,
Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.
3.2.2 Roboty budowlane
Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt.
1) W ramach robót budowlanych:
a) Przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża, oraz istniejące sieci przebiegające w terenie,
b) Usunięcie kolizji,
c) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej,
d) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy,
e) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów,
f) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf).
3.2.3 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia
a) Planowany do modernizacji plac parkingowy przy ul. Kosynierów powinien spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.)
b) Konstrukcja planowanej modernizacji placu zgodna z PFU Modernizacja parkingu przy ul. Kosynierów w Świdniku.
3.3 Przedmiot umowy określa:
a) Program funkcjonalno-użytkowy,
b) Oferta przetargowa Wykonawcy.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243901,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477247,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243901,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Kozak Usługi Transportowe i Roboty Ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131908560
7.3.3) Ulica: Jacków 121
7.3.4) Miejscowość: Jacków 121 21-007 Mełgiew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243901,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Dostawa rękawic
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
- Dostawa kruszywa drogowego
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.