eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Kujawski › Dostawa oleju opa³owego do DPS w Piotrkowie Kujawskim



Og³oszenie z dnia 2024-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do DPS w Piotrkowie Kujawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000843721

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poznañska 98

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 265 40 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@dpspiotrkowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.dpspiotrkowkujawski.lo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Pomoc Spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do DPS w Piotrkowie Kujawskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25443240-ccbf-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00206796

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065668/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.dpspiotrkowkujawski.lo.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej dzia³aj±c pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_piotrkowkujawski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami( w tym wszystkie o¶wiadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje) odbywa³y siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/dps_piotrkowkujawski poprzez klikniêcie przycisku "Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego", po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Formy plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone zosta³y w pkt 11 SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_piotrkowkujawski

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej z siedzib±: ul. Poznañska
98, 88-230 Piotrków Kujawski.
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@radziejow.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym bez negocjacji,
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego,
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
Posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa
wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan
zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
Przys³uguje Pani/Panu równie¿ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê
ochron± danych osobowych w pañstwie cz³onkowskim Pani / Pana zwyk³ego pobytu, miejsca pracy lub
miejsca pope³nienia domniemanego naruszenia. Organem w³a¶ciwym w Polsce jest: Urz±d Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Nie planuje siê przekazywania Pani/Pana danych osobowych do pañstw trzecich lub organizacji
miêdzynarodowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.240.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opalowego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w
Piotrkowie Kujawskim
.Dostarczany rodzaj lekkiego oleju opalowego powinien spe³niaæ wymagania polskiej normy
PN-C-96024:2020-12 oraz Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016r. w sprawie
wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz instalacji i warunków, w
których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opalowe. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania
równowa¿ne do powy¿szych norm.
Zamawiaj±cy wymaga, by olej posiada³ co najmniej ni¿ej wymienione parametry:
gêsto¶æ w temperaturze 15°C max. 0,860 kg/m3
Sk³ad frakcyjny:
do temperatury 250°C destyluje max. 65% (VN)
do temperatury 350°C destyluje min. 85% (V,V)
temperatura zap³onu min. 56°C
lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20°C max. 6,00mm2/s
temperatura plyniêcia max. minus 20°C
pozosta³o¶æ po koksowaniu (z10% pozosta³o¶ci destylacji) max. 0,3% (m/m)
zawarto¶æ siarki 0,1% (m/m)
zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg
pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01% (m/m)
warto¶æ opalowa min. 42,6 MJ/kg
zawarto znacznika SY 124 min. 6,0 max. 9,0 m/1
zawarto¶æ barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/1
Na spe³nienie powy¿szych wymagañ oferty Wykonawca do³±czy ¶wiadectwo jako¶ci
oferowanego oleju.
Zamawiaj±cy przewiduje ze w okresie trwania umowy zakupi oko³o 70000 l
oleju opalowego. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie stosownie do potrzeb
Zamawiaj±cego, nie mniej ni¿ 4 000 litrów jednorazowo. Paliwo rozliczane bêdzie
w temperaturze referencyjnej +l 5°C.
Dostawy oleju opa³owego do Zamawiaj±cego realizowane bêd± na koszt
Wykonawcy. Zamówienia sk³adane bêd± telefonicznie, faksem lub e-mailem przez
Zamawiaj±cego. Realizacja ka¿dej zamówionej partii oleju odbêdzie siê w
ci±gu 24 godzin od dnia z³o¿enia zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog±' Wykonawcy, którzy nie
podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt. 7 SWZ oraz
spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wyst±pienia w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie
stawia warunków w tym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ze posiada wa¿n± koncesjê
na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ dwie dostawy oleju
opalowego o ³±cznej warto¶ci minimum 200 000,00 PLN.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. Wykaz dostaw
zawieraj±cy informacjê, ¿e w ci±gu 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ dwie dostawy oleju opa³owego ³±cznej
warto¶ci 200 000,00 PLN

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

¦wiadectwo jako¶ci oferowanego oleju opa³owego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone
do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. SWZ sk³ada ka¿dy
z Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w tym
wspólnicy spó³ki cywilnej do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, który zakres zamówienia wykonuj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej
zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. Zamawiaj±cy dokona zmiany jedynie o zastosowanie
nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana mo¿e nast±piæ ze skutkiem od dnia wej¶cia w
¿ycie ustawy zmieniaj±cej wysoko¶æ podatku do dnia zakoñczenia realizacji przedmiotu
zamówienia, po z³o¿eniu wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcê.
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w
interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze
wykonanie umowy mo¿e zagroziæ podstawowemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub
bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia zaistnienia zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_piotrkowkujawski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.