Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138961/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów ( laptop i tablet ) w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – GRANTY PPGR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 51
1.5.2.) Miejscowość: Ludwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817570901
1.5.8.) Numer faksu: 817570028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ludwin@gminaludwin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaludwin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gminaludwin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów ( laptop i tablet ) w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – GRANTY PPGR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c20363-c6d2-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033383/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa komputerów ( laptop i tablet ) w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina – GRANTY PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Cyfrowa Gmina „Granty PPGR” Oś V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT – UE Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138961/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Za.271.06.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213821,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 104 komputerów przenośnych ( laptop ) i 3 tabletów. Szczegółowe wymagania jakościowe opisano w załączniku nr 8 do SWZ.
Ponadto sprzęt komputerowy musi być nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r. pochodzący z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Serwis musi być zrealizowany w systemie door - to – door. Wykonawca wraz z dostarczanym na zamówienie sprzętem dostarczy pisemną gwarancję na okres minimum 24 m-cy, zgodną co najmniej z ww. warunkami.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Cyfrowa Gmina „Granty PPGR” Oś V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT – UE Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244012,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258792,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255746,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGATECH Dariusz Gutek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432494393
7.3.3) Ulica: Energetyków 45
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-468
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255746,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI LUDWIN
więcej: przetargi LUDWIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- "Radosny świat przedszkolaka w Gminie Krzanowice" zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Dostawa multimedialnych pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Stary Dzierzgoń
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.