eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IstebnaModernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej nr 1345 poprzez przebudowę dachu wraz z pracami towarzyszącymi i dostosowaniem do wymogów ppoż



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej nr 1345 poprzez przebudowę dachu wraz z pracami towarzyszącymi i dostosowaniem do wymogów ppoż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Istebna 1000

1.5.2.) Miejscowość: Istebna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://istebna.bip.info.pl/index.php?idmp=362&r=r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej nr 1345 poprzez przebudowę dachu wraz z pracami towarzyszącymi i dostosowaniem do wymogów ppoż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9010c442-4e0e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039682/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej nr 1345 poprzez przebudowę dachu wraz z pracami towarzyszącymi i dostosowaniem do wymogów ppoż

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w Istebnej nr 1345 polegająca na
przebudowie konstrukcji dachu w segmentach A i B, wymianie poszycia dachowego na całym budynku, dostosowaniem
całego obiektu do wymagań ppoż. oraz przebudowa dróg wewnętrznych na drogi pożarowe wraz z budową placu manewrowego.
Zakres robót dla części I:
• wymiana więźby dachowej na segmencie A i B budynku wraz z budową lukarn dachowych,
• wykonanie nowego poszycia dachowego z blachy aluminiowej powlekanej „na rąbek stojący” na całym budynku,
• wykonanie prac towarzyszących wymianie poszycia dachowego takich jak: przemurowanie kominów segmencie A i B, docieplenie połaci dachowych izolacją termiczną z wełny mineralnej, przedłużenie dachu rotundy, wykonanie zabezpieczeń pożarowych w połaci dachu sali gimnastycznej,
• wykonanie robót murarskich i żelbetowych związanych z budową lukarn dachowych w segmentach A i B budynku,
• remont pomieszczeń na drugim piętrze segmentów A i B wynikający z przebudowy dachu i polegający na wykonaniu nowych posadzek w salach przedmiotowych, wykonaniu nowych sufitów podwieszanych, wykonanie nowych tynków i gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, remont pomieszczeń WC,
• wymiana stolarki okiennej w obrębie projektowanych lukarn dachowych oraz okien wskazanych w dokumentacji na korytarzach segmentów A i B,
• dostosowanie budynku do wymogów ppoż. polegające na wydzieleniu pożarowym klatek schodowych ewakuacyjnych, montaż okien oddymiających i napowietrzających wraz z wykonaniem nowych otworów i osadzeniem nadproży, montaż drzwi ppoż. oraz drzwi napowietrzających, wykonanie niepalnych pasów ogniochronnych na elewacji budynku oraz w połaci dachowej, wykonanie ściany oddzielenia pożarowego z płyt g-k na sali gimnastycznej, wykonanie tyków ogniochronnych na suficie piwnicy segmentu A, przebudowa balustrad na klatach schodowych, wykonanie nowych wyjść ewakuacyjnych wraz ze schodami zewnętrznymi w konstrukcji stalowej i żelbetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 4371900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w Istebnej nr 1345 polegająca na
przebudowie konstrukcji dachu w segmentach A i B, wymianie poszycia dachowego na całym budynku, dostosowaniem
całego obiektu do wymagań ppoż. oraz przebudowa dróg wewnętrznych na drogi pożarowe wraz z budową placu
manewrowego.
Zakres robót dla części II obejmuje wykonanie Instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej pomieszczeń na II piętrze w segmencie A i B budynku. Planowana jest zabudowa dwóch układów wentylacyjnych o wydajnościach VN=2580 m3/h powietrza nawiewanego oraz VW=2380 m3/h wywiewanego dla pierwszego układu oraz VN=2430 m3/h powietrza nawiewanego oraz VW=2200 m3/h wywiewanego dla układu drugiego. Ciepło do central wentylacyjnych dostarczane będzie z dwóch powietrznych pomp ciepła o wydajności chłodniczej 12,1 kW i grzewczej 12,1 kW dla jednostki zewnętrznej. Dodatkowo zaprojektowany jest niezależny układ wentylacji mechanicznej wyciągowej z pomieszczeń w.c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 558350 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w Istebnej nr 1345 polegająca na
przebudowie konstrukcji dachu w segmentach A i B, wymianie poszycia dachowego na całym budynku, dostosowaniem
całego obiektu do wymagań ppoż. oraz przebudowa dróg wewnętrznych na drogi pożarowe wraz z budową placu
manewrowego.
Zakres robót dla części III:
• instalację oświetlenia podstawowego,
• instalację oświetlenia ewakuacyjnego dla całego obiektu,
• instalację zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej,
• instalacja oddymiania klatek schodowych,
• instalację piorunochronną,
• instalację połączeń wyrównawczych,
• rozdzielnie elektryczne.
Planowane prace nie wymagają zmiany zasilania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 615550 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w Istebnej nr 1345 polegająca na
przebudowie konstrukcji dachu w segmentach A i B, wymianie poszycia dachowego na całym budynku, dostosowaniem
całego obiektu do wymagań ppoż. oraz przebudowa dróg wewnętrznych na drogi pożarowe wraz z budową placu
manewrowego.
Zakres robót dla części IV:
• budowa placu manewrowego
• dróg pożarowych
• budowa nowych wyjść ewakuacyjnych z budynku
• utwardzenie dojść do tych dróg,
• przebudowa istniejących dróg pieszych wraz z budową muru oporowego
• prace porządkowe terenów zewnętrznych
• przełożenie kolidującego oświetlenia zewnętrznego.
Nowe drogi wykonane będą z nawierzchni z kostek betonowych na podbudowie z kruszyw łamanych. Schody terenowe zaplanowane zostały jako żelbetowe oraz wyposażone w salowe balustrady. W ramach prac koniecznym będzie wykonanie prefabrykowanych murów oporowych o wysokości około 2,0m . Mury oporowe wyposażone w balustrady ochronne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 954200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)- „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła:
Część I Budowlana 4 371 900,00 zł

Z uwagi na to, iż cena złożonej oferty wynosi:
Część I Budowlana 7 080 190,91 zł

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zwiększenie kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)- „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła:
Część II Wentylacja 558 350,00 zł

Z uwagi na to, iż cena złożonej oferty wynosi:
Część II Wentylacja 727 596,02 zł

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zwiększenie kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)- „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła:
Część III Elektryka 615 550,00 zł

Z uwagi na to, iż cena złożonej oferty wynosi:
Część III Elektryka 911 153,08 zł

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zwiększenie kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787542,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013162,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787542,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budowa Obiektów Drogowych Wywóz Nieczystości Handel Jan Golik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480015440

7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787542,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.