eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa druków firmowych wg bieżących potrzeb Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa druków firmowych wg bieżących potrzeb Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wyższa Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa druków firmowych wg bieżących potrzeb Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae3d0f37-d5a5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.048.2022.DWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 422053,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69704,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków firmowych, określonych w załączniku nr 2A-2B do SWZ:
a) Okładka do dyplomu- 7. 000 sztuk;
b) Rejestr wydanych legitymacji i indeksów A4 -20 sztuk;
c) Teczka do akt studenta MEN-II-31SW o gramaturze nie mniejszej niż 245 g.- 15.000 sztuk;
wg bieżących potrzeb Zamawiającego, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia” lub „papierem”.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup druków firmowych wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całkowitej ilości druków określonej w pkt 1) lit a)-c) powyżej. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje jednakże wykorzystanie świadczenia na poziomie 85% jego wielkości.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A, 2A-2B do SWZ;
4) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wyprodukowany zgodnie z normą PN – EN ISO 9001: 2015 lub normą równoważną.
5) Okres realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania ilości Druków w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień określających w szczególności ilość.
6) Termin dostawy (pojedynczej partii): do 20 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający nie dopuszcza dostaw cząstkowych w ramach jednej pozycji (określającej rodzaj i liczbę zamawianych Druków) jednego zamówienia (jednej partii). Zamawiający w każdorazowo przesłanym zamówieniu określi rodzaj i ilość zamawianych Druków.
7) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice, Magazyn Artykułów Rożnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22458000-5 - Pozostałe druki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85317,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85317,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85317,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno-Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-020-85-37

7.3.3) Ulica: Narcyzowa 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85317,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.