eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola › Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Joannitas Samorządowa Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276581253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.dr. W. Antesa 11

1.5.2.) Miejscowość: Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06729329-e57c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/SP/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 513820,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Implanty do zabiegów mikrochirurgicznych w obrębie rąk i stóp

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 77200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Implanty płytkowe do zespoleń złamań kości

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 131300 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cement kostny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 2320 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leczenie zakażeń kości

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Implanty do zespolenia złamań przez i podkrętarzowych kości udowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 34000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gwoździe śródszpikowe do kości udowej, piszczelowej, ramiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 106000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabiegi rekonstrukcyjne kolana

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Implanty do zespoleń śródszpikowych obojczyka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 21500 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System podciśnieniowych opatrunków

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 41500 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Implanty do leczenia płaskostopia oraz inne deformacji stopy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyty i kable do stabilizacji złamań kości długich

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały kościo-zastępcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

System podciśnieniowych opatrunków

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.

Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.