Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00040153/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00069450/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00082826/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00087417/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00098801/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG.1200.2712.1.2025 Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG.1200.2712.1.2025 Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 7 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7159f23c-de3b-4537-a84d-b13e8b7682c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673639/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont budynku nr 43 Krapkowice.
1.1.16 Remont budynku nr 44 Krapkowice.
1.1.17 Remont budynku nr 56 Krapkowice.
1.1.18 Remont budynku nr 57 Krapkowice.
1.1.19 Remont budynku nr 58 Krapkowice.
1.1.20 Remont budynku nr 59 Krapkowice.
1.1.21 Remont budynku nr 60 Krapkowice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 1: Remont budynku magazynowego o numerze 43
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 593934,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 2: Remont budynku magazynowego o numerze 44
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 593934,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 3: Remont budynku magazynowego o numerze 56
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 543105,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 4: Remont budynku magazynowego o numerze 57
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 543105,69 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 5: Remont budynku magazynowego o numerze 58
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 526162,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 6: Remont budynku magazynowego o numerze 59
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 543105,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuji wykonaj” w Składzie Krapkowice z podziałem na 7 części:
Część 7: Remont budynku magazynowego o numerze 60
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;
• Załącznik nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262690-4 - Remont starych budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 602406,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263004767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263040767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263040767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263040767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263040767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263040767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus Kamila Tałanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263040767
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 17
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MaxPlus KAMILA TAŁANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Opracowanie projektu technologii i organizacji robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania Regulacja rowu A w Przyszowicach.
- Dostawa oprogramowania przeznaczonego do analizy i wizualizacji danych. Znak sprawy: DZPZ.282.87.2025.MK
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...), znak sprawy: DZPZ.283.93.2025.AP
- Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu w sezonie zimowym i letnim 2025/2026, znak sprawy: DZPZ.283.92.2025.AP
- Dzierżawa 5 szt. kompletnych, fabrycznie nowych urządzeń chłodniczych o mocy min. 300 kW z otwartym obiegiem chłodzenia skraplacza do pracy w podziemnych wyrobiskach dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Dostawa pilota części naziemnej systemu monitoringu hałd i zwałowisk - jako części sprzętu naziemnej sieci sensorycznej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Modernizacja (remont) kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012 wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim".
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- Modernizacja oraz utworzenie kryzysowej infrastruktury magazynowo - logistycznej w Gminie Chojna w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Remont lokali mieszkalnych w Żyrardowie w podziale na części
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.