eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › "Przebudowa Stadionu Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Stadionu Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413521-937

1.5.8.) Numer faksu: 413521-956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierzawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1cd57a3-bc0d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Stadionu Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1cd57a3-bc0d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095853/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 "Przebudowa stadionu miejskiego w Kazimierzy Wielkiej."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4329339,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stadionu miejskiego w Kazimierzy Wielkiej w systemie zaprojektuj-wybuduj.

Opis przedmiotu zamówienia do wykonania:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku zaplecza administracyjno – szatniowego w celu dostosowania obiektu do aktualnych wymagań sanitarnych, BHP i przeciwpożarowych, zwiększenie komfortu korzystania z obiektu oraz wyposażenie budynku w niezbędną infrastrukturę techniczną. Projekt realizowany będzie na działce gminnej o nr ewid. 463/7 przy ul. Głowackiego w Kazimierzy Wielkiej. Na przedmiotowej działce znajduje się budynek zaplecza szatniowego klubu sportowego
MLKS SPARTA, który będzie podlegał przebudowie i dostosowaniu do aktualnych przepisów oraz wymagań inwestora. Projektowany obiekt będzie miał dwa niezależne wejścia połączone w formie tunelu przejściowego. W ramach inwestycji należy zaprojektować na parterze dwa zespoły szatniowo sanitarne (dla gospodarzy oraz gości obiektu), pomieszczenia pomocnicze takie jak: sanitariaty
ogólnodostępne, pokój sędziów oraz pokój trenerów. Na piętrze budynku przewidziano pomieszczenie komentatorów, sterownię oraz salę konferencyjną i część administracyjno – biurową.
W ramach inwestycji zostanie zakupione kompleksowe wyposażenie wnętrz budynku zaplecza obejmujące: zakup mebli do biur, szatni, sali konferencyjnej i pomieszczeń pomocniczych, zakup biurek, szafek, krzeseł, stolików, foteli, akcesoriów medycznych do masażu oraz zakup podstawowego wyposażenia sportowego do gry w piłkę nożną.
Wszystkie w/w elementy wyposażenia wnętrz znajdują się poza zakresem niniejszego zamówienia. Przedmiotowe zamówienie obejmuje jedynie wszelkie niezbędne, opisane poniżej roboty budowlane.
Obiekt zostanie wyposażony w monitoring wizyjny z możliwością transmisji danych poprzez sieć Internet w celu zastosowania podglądu sytuacji panującej w budynku oraz na boisku sportowym. Parter budynku przystosowany będzie dla osób niepełnosprawnych. Do pomieszczeń szatni wykonane zostaną drzwi bezprogowe umożliwiające swobodne poruszanie się osobom niepełnosprawnym.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego oraz urządzenie budynku zaplecza administracyjno - szatniowego. Koncepcje projektową wykonawca winien dostarczyć do akceptacji przez Zamawiającego przed opracowaniem projektu wykonawczo-budowlanego.
Projekt powinien być sporządzony uwzględniając następujące branże:
- architektura,
- konstrukcja,
- instalacje wodno-kanalizacyjne,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja elektryczna i oświetleniowa,
- instalacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego,
- instalacja alarmowa,
- instalacja wentylacji mechanicznej (jeśli jest wymagana).
- instalacja niskoprądowa (internetowa, telefoniczna, kontrola dostępu),
- zatwierdzona przez zamawiającego koncepcja aranżacji wnętrz ze sprzętem
trwale związanym z budynkiem,
Opracowaną dokumentację należy uzgodnić branżowo zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa (rzeczoznawca do spraw ppoż., Sanepid).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY DAMIAN PAWLIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 605-002-30-06

7.3.3) Ulica: UL. KONSTYTUCJI 3GO MAJA 34

7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.