eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCałodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w nieruchomości Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Jachrance



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w nieruchomości Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Jachrance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w nieruchomości Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Jachrance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-015f484c-fb4f-4783-a783-aadc0acb126a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 359 pkt 2 ustawy Pzp.
Możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 została przewidziana w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 9/OCHRONA-JACHRANKA/US/23. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp na kwotę do 425 850,00 zł brutto. Dotychczas udzielono zamówień na łączną kwotę: 0,00 zł brutto. Bieżące zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług, tj. świadczeniu usług ochrony nieruchomości Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Jachrance 81. Zamówienie zostanie powierzone Wykonawcy zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/OCHRONA-JACHRANKA/WR/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w ośrodku
dla cudzoziemców Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Jachrance

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7292706399

7.3.3) Ulica: ul. Pabianicka 119/131

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-490

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-30 do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.