Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00126466/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa chodników, parkingów i poboczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10684281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa chodników, parkingów i poboczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2946248c-abac-4586-8004-e2837d2b78fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045194/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Naprawa chodników, parkingów i poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-ZPI.272.2.5.2025.JM3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173064,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca naprawa chodników, parkingów i poboczy w pasie dróg powiatowych na całej sieci drogowej.
2. Szczegółowy zakres robót planowanych do wykonania został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. W Załączniku nr 1 do SWZ przedstawiono orientacyjne ilości poszczególnych robót i mogą się różnić w zależności od bieżących potrzeb.
Zlecane roboty rozliczane będą wg zaoferowanych stawek jednostkowych – w ramach posiadanych środków w planie finansowym. Podane ilości należy traktować jako ilości orientacyjne służące do obliczenia ceny oferty i porównania ofert – nie mogą one stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian ilościowych wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ, jednak wskazuje, iż minimalna ilość planowanych do zlecenia robót w trakcie realizacji zamówienia wynosi:
- przełożenie istniejącej kostki (lub przekazanej przez inwestora) gr. 6 cm, 8 cm z wykonaniem podbudowy betonowej – ilość 500 m2.
W przypadku dokonania zmian ilościowych wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ przez Zamawiającego, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
5. Zamawiający będzie ustalał zakres i termin wykonania robót w formie zleceń mailowych lub telefonicznych.
6. Czas rozpoczęcia wykonywania robót przez Wykonawcę nie może przekroczyć 5 dni, licząc od momentu zlecenia/zgłoszenia robót przez Zamawiającego.
7. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wywóz i utylizacja odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy.
8. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z naprawą chodników, parkingów i poboczy oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Projekcie umowy stanowiących kolejno Załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
9. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę miało jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone było składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniały wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w dokumentach zamówienia.
Ilekroć w dokumentach zamówienia przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym.
Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, był obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe były niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Za rozwiązanie równoważne uznane było wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, innych wyrobów spełniających wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadających właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentach zamówienia.
10. Wszelkie dokumenty złożone wraz z ofertą w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski.
11. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na konieczność wykonania niezwłocznej kompleksowej naprawy pasa drogowego w zakresie zarówno poboczy jak i chodników.
Z uwagi na powyższe zasadnym jest wykonywanie zadania przez tego samego Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405039,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GARO" Firma Handlowo-Usługowa inż. Robert Gauza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172017952
7.3.3) Ulica: Kościuszki 36/13
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GARO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROBERT GAUZA
jakie przetargi wygrała firma
GARO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROBERT GAUZA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Przebudowa ul. Dworcowej w Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg na osiedlu Ługi w Jarocinie
- Przebudowa punktu czerpania wody w Leśnictwie Spławik
- Budowa drogi rowerowej w ciągu ul. Ks. I. Niedźwiedzińskiego w Jarocinie
- Dostawa sortów mundurowych leśnika na potrzeby Nadleśnictwa Jarocin w 2025 roku
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Jarocinie"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane - Leśnictwo Janowice Wielki, Nadleśnictwo Śnieżka
- Modernizacja drogi dojazdowej do pól dz. nr 4076/5 w km 0+820 - 1+230 w miejscowości Osiek
- Przebudowa ul. Dworcowej w Górze
- Dostawa kruszyw wraz z wbudowaniem na drogi gminne
- Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na etapy: Etap II: Remont drogi powiatowej 2619 S - ul. Szkolna w Dębowcu na odcinku ok. 0,55 km.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.