Og³oszenie z dnia 2025-04-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00256586/01 - Wynik z dnia 2025-05-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Niechemiczne artyku³y medyczne I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092462
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Wielkopolskich 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@weterynaria.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wiw.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Niechemiczne artyku³y medyczne I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc2b26af-cbe4-4c9e-943e-e7786d0e1f4f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00206057
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00018943/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Niechemiczne artyku³y medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=334eb28e-7944-4a91-a66f-27a057fbfe9c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ”Niechemiczne artyku³y medyczne I” – znak sprawy: WIWa.272.6.2025.
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 57);
podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
sta³y dostêp do sieci Internet;
posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z;
maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Zadanie nr 4 - Przedmiotowe ¶rodki dowodowe -próbki wymagane wraz z ofert±, zgodnie z tre¶ci± SWZ
Próbki asortymentu - bezp³atnie po 10 sztuk asortymentu z ka¿dej pozycji najpó¼niej do dnia sk³adania ofert. Dostarczone próbki bêd± oceniane pod wzglêdem spe³nienia wymagañ szczegó³owych. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu dostarczenia próbek pod warunkiem, ¿e Wykonawcy dostarczali przedmiotowy produkt do Zamawiaj±cego w latach 2022 – 2024, a postaæ zamawianego artyku³u oraz jego w³a¶ciwo¶ci nie uleg³y zmianie i nie podlega³y reklamacji.
Zadanie nr 6 - Przedmiotowe ¶rodki dowodowe -próbki wymagane wraz z ofert±, zgodnie z tre¶ci± SWZ
Próbki asortymentu - bezp³atnie po 5 sztuk asortymentu z ka¿dej pozycji najpó¼niej do dnia sk³adania ofert. Dostarczone próbki bêd± oceniane pod wzglêdem spe³nienia wymagañ szczegó³owych. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu dostarczenia próbek pod warunkiem, ¿e Wykonawcy dostarczali przedmiotowy produkt do Zamawiaj±cego w latach 2022 – 2024, a postaæ zamawianego artyku³u oraz jego w³a¶ciwo¶ci nie uleg³y zmianie i nie podlega³y reklamacji
Próbki nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego:
Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Powstañców Wielkopolskich 10
85-090 Bydgoszcz
Kancelaria
z dopiskiem: „Próbki do postêpowania WIWa.272.6.2025”
w terminie do dnia 2025-05-09 do godz. 08:30.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bydgoszczy, Powstañców Wielkopolskich 10 , 85-090 Bydgoszcz.
Tel.: 52 3392100, e-mail: przetargi@weterynaria.bydgoszcz.pl
w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Marek Powa³a, za po¶rednictwem telefonu 52/339-21-00 lub adresu e-mail: iod@weterynaria.bydgoszcz.pl;
dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Niechemiczne artyku³y medyczne I – znak sprawy: WIWa.272.6.2025 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIWa.272.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koñcówki grafitowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Probówki jednorazowe do homogenizacji tkanek
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P³ytki Petriego plastikowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe koñcówki do pipet
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plastiki I
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pipety wielomiarowe z polistyrenu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ezy plastikowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Worki do stomachera, koñcówki do pipet do pobierania przes±czu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy cz±stkowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
zadanie 11) Przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
zadanie 2
1) Certyfikat autoryzacji producenta probówek do sprzeda¿y oraz serwisu aplikacyjnego i technicznego probówek oraz systemu do homogenizacji.
zadanie 3
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci i informacj± o rodzaju procesu sterylizacji - promieniowaniu gamma – sterylne.
zadanie 4
1) Dla pozycji 1, 2 przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
2) Próbki asortymentu - bezp³atnie po 10 sztuk asortymentu z ka¿dej pozycji najpó¼niej do dnia sk³adania ofert. Dostarczone próbki bêd± oceniane pod wzglêdem spe³nienia wymagañ szczegó³owych. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu dostarczenia próbek pod warunkiem, ¿e Wykonawcy dostarczali przedmiotowy produkt do Zamawiaj±cego w latach 2022 – 2024, a postaæ zamawianego artyku³u oraz jego w³a¶ciwo¶ci nie uleg³y zmianie i nie podlega³y reklamacji.
Zadanie 5
1) Dla pozycji nr 1, 2, 4, 5, 9 przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
Zadanie 6
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
2) Próbki asortymentu - bezp³atnie po 5 sztuk asortymentu z ka¿dej pozycji najpó¼niej do dnia sk³adania ofert. Dostarczone próbki bêd± oceniane pod wzglêdem spe³nienia wymagañ szczegó³owych. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu dostarczenia próbek pod warunkiem, ¿e Wykonawcy dostarczali przedmiotowy produkt do Zamawiaj±cego w latach 2022 – 2024, a postaæ zamawianego artyku³u oraz jego w³a¶ciwo¶ci nie uleg³y zmianie i nie podlega³y reklamacji.
Zadanie 7
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci i informacj± o rodzaju procesu sterylizacji - promieniowaniu gamma – sterylne.
Zadanie 8
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
zadanie 11) Przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
zadanie 2
1) Certyfikat autoryzacji producenta probówek do sprzeda¿y oraz serwisu aplikacyjnego i technicznego probówek oraz systemu do homogenizacji.
zadanie 3
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci i informacj± o rodzaju procesu sterylizacji - promieniowaniu gamma – sterylne.
zadanie 4
1) Dla pozycji 1, 2 przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
2) Próbki asortymentu - bezp³atnie po 10 sztuk asortymentu z ka¿dej pozycji najpó¼niej do dnia sk³adania ofert. Dostarczone próbki bêd± oceniane pod wzglêdem spe³nienia wymagañ szczegó³owych. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu dostarczenia próbek pod warunkiem, ¿e Wykonawcy dostarczali przedmiotowy produkt do Zamawiaj±cego w latach 2022 – 2024, a postaæ zamawianego artyku³u oraz jego w³a¶ciwo¶ci nie uleg³y zmianie i nie podlega³y reklamacji.
Zadanie 5
1) Dla pozycji nr 1, 2, 4, 5, 9 przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
Zadanie 6
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
2) Próbki asortymentu - bezp³atnie po 5 sztuk asortymentu z ka¿dej pozycji najpó¼niej do dnia sk³adania ofert. Dostarczone próbki bêd± oceniane pod wzglêdem spe³nienia wymagañ szczegó³owych. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
Zamawiaj±cy odst±pi od wymogu dostarczenia próbek pod warunkiem, ¿e Wykonawcy dostarczali przedmiotowy produkt do Zamawiaj±cego w latach 2022 – 2024, a postaæ zamawianego artyku³u oraz jego w³a¶ciwo¶ci nie uleg³y zmianie i nie podlega³y reklamacji.
Zadanie 7
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci i informacj± o rodzaju procesu sterylizacji - promieniowaniu gamma – sterylne.
Zadanie 8
1) Dla ka¿dej pozycji przyk³adowy certyfikat ja³owo¶ci z podanym terminem przydatno¶ci.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz oferty - za³±cznik nr 1Formularz asortymentowo - cenowy - za³±cznik nr 2
Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-09 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: drog± elektroniczn± za po¶rednictwem https://e-propublico.pl,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-07
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzêdu Statystycznego w Bydgoszczy Oddzia³ we W³oc³awku wraz z przyleg³ymi terenami
- Remont wygrodzenia zewnêtrznego wraz z zabezpieczeniami techniczno - ochronnymi w Areszcie ¦ledczym w Bydgoszczy znak sprawy TP/8/Dkw/2025
- Odnowa nawierzchni DW Nr 551 na odc. Orzechowo - Ryñsk od km 49+950 do km 53+034 d³ugo¶ci 3,084 km
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zagospodarowaniu fragmentu terenu na os. Wy¿yny w Bydgoszczy (program BBO)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej do przeprowadzenia procedury wy³onienia wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku KPUS w Bydgoszczy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa staplerów, klipsów oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie (ZP-79/2025)
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa ob³o¿eñ pola operacyjnego, ubrañ operacyjnych i fartuchów chirurgicznych dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa wyrobów jednorazowego u¿ytku
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Szyd³owcu
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.