eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont części pomieszczeń , remont sanitariatów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych oraz remont rozdzielnicy z fragmentem zasilania w budynkach administrowanych przez 11 WOG



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń , remont sanitariatów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych oraz remont rozdzielnicy z fragmentem zasilania w budynkach administrowanych przez 11 WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/11wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń , remont sanitariatów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych oraz remont rozdzielnicy z fragmentem zasilania w budynkach administrowanych przez 11 WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-705593e2-c6cb-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont sanitariatów parteru bud. nr 8 administrowanego przez 11 WOG.

1.1.18 Remont części pomieszczeń pierwszego piętra bud. nr 65 przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy.

1.1.20 Remont budynku - izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnicznych w bud. nr 13. przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy

1.1.21 Remont części pomieszczeń budynku nr 1 i 11 oraz remont rozdzielnicy z fragmentem zasilania w bud. 154 przy ul Szubińskiej 105 w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/RB/INFR/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299202,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Remont części pomieszczeń I piętra budynku nr 65 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
Zakres robót:
CZĘŚĆ I:

 Roboty ogólnobudowlane:
• wykucie ościeżnic drewnianych,
• rozebranie ścianek z luksferów,
• wykucie otworów w ścianach z cegieł,
• zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
• zeskrobanie i zmycie starej farby,
• uzupełnienie ścian,
• uzupełnienie tynków wewnętrznych,
• gruntowanie powierzchni pionowych,
• położenie gładzi gipsowych,
• malowanie tynków,
• montaż sufitów podwieszanych,
• wykonanie wylewki samopoziomującej pod wykładzinę,
• wykonanie posadzek z wykładziny PCV,
• montaż stolarki drzwiowej,
• wywóz i utylizacja odpadów.

 Roboty instalacyjne:
• wymiana grzejników wraz z zaworami,
• wykonanie odcinków rur przyłącznych,
• montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną
i powrotnych,
• montaż grzejników,
• próby szczelności.

 Roboty elektryczne:
• wymiana instalacji elektrycznej (przewody, osprzęt i oświetlenie),
• montaż kanałów instalacyjnych z PCV,
• wymiana rozdzielnicy,
• próby i pomiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 89078,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Remont sanitariatów parteru budynku nr 8 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy” Roboty ogólnobudowlane:
• wykucie ościeżnic drewnianych,
• rozebranie ścianek systemowych z LTT,
• rozebranie posadzki z płytek,
• zerwanie posadzek cementowych,
• rozebranie wykładziny ściennej z płytek,
• zeskrobanie i zmycie starej farby,
• przygotowanie podłoża,
• położenie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej,
• wykonanie posadzek płytkowych z kamieni sztucznych,
• licowanie ścian płytkami,
• gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych,
• położenie gładzi gipsowych,
• malowanie tynków wewnętrznych,
• montaż stolarki drzwiowej,
• wykonanie przegród z tworzyw sztucznych,
• montaż przegród pisuarowych,
• wywóz i utylizacja odpadów.

 Roboty instalacyjne:
• wymiana urządzeń sanitarnych,
• wymiana fragmentów instalacji c.o., tj. rur przyłącznych, grzejników wraz
z zaworami,
• wymiana zużytych elementów instalacji wod-kan,
• próby szczelności.

 Roboty elektryczne:
• wymiana części instalacji elektrycznej (przewody, lampy, łączniki),
• pomiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 102784,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji chemicznej części ścian piwnicznych budynku nr 13 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy.
CZĘŚĆ III:

 Roboty ogólnobudowlane:
• zabezpieczenie stanowiska pracy poprzez wydzielenie pomieszczeń przegrodą stałą wykonaną z folii na stelażu,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w technologii iniekcji
krystalicznej – izolacja pozioma i pionowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 70968,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty ogólnobudowlane części pomieszczeń budynku nr 1 i 11 oraz remont rozdzielnicy z fragmentem zasilania w budynku nr 154
w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy:

 Roboty ogólnobudowlane:
• roboty rozbiórkowe: rozebranie fragmentów ścian, demontaż ościeżnic stalowych, skucie okładzin podłogowych z Gresu oraz części okładzin ściennych,
• uzupełnienie ścianek działowych z cegły,
• montaż ościeżnic,
• uzupełnienie tynków,
• uzupełnienie podłoży betonowych,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
• ułożenie fragmentów posadzek (płyty gresowe) oraz okładzin ściennych,
• wykonanie gładzi gipsowych,
• malowanie ścian oraz sufitów,
• wywóz i utylizacja odpadów.

 Roboty elektryczne:
• rozebranie fragmentu utwardzenia z kostki betonowej,
• wykop wąskoprzestrzenny pod ułożenie kabla,
• ułożenie kabla, taśmy sygnalizacyjnej wraz z zasypaniem wykopu,
• odtworzenie nawierzchni,
• demontaż starej rozdzielnicy,
• montaż nowej rozdzielnicy wraz z osprzętem,
• podłączenie przewodów,
• pomiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 36370,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135180,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład handlowo usługowy Tęcza Nawrocki Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842170143

7.3.4) Miejscowość: Modliszewko 34/12

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114660,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120637,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114660,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEMINA Agnieszka Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561291799

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 27

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 86-060

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114660,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; Wykonawca nie wniósł wymaganego wadium.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.