Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162596/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego i materiału szkółkarskiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TOSZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385856464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@puk.toszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-bip.org.pl/puktoszek
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e49fb8c-d215-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego i materiału szkółkarskiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e49fb8c-d215-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego i materiału szkółkarskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK.27.08.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: bylin w ilościach oraz wg gatunkówi odmian podanych w Tabeli nr 1 Byliny- Tabela znajduje się z załączniku nr 1 do SWZ OPZ.
Wskazania jakościowe:
a) Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy wysokiej jakości, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nienaruszającego praw osób trzecich;
b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający warunki przewidziane przepisami prawa, normy branżowe dla danego gatunku oraz zgodny z opisem w SWZ;
c) przewozić materiał roślinny specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek;
d) materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie
z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom;
e) rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane,
z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia;
f) powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, korona i bryła korzeniowa. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki;
g) system korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.
h) wymagania dotyczące jakości dostarczonego materiału roślinnego dla wszystkich gatunków roślin:
• rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, dorodne;
• roślinny powinny rosnąc w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata,
• pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany,
• stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii,
• bryła korzeniowa powinna być dobrze rozwinięta, wilgotna,
• korzenie musza być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane).
• byliny muszą być oznakowane etykietami zawierającymi pełną nazwę rośliny, w tym łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę).
i) niedopuszczalne jest wystąpienie poniższych wad dostawy:
• występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian;
• występowania w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki;
• uszkodzeń mechanicznych;
• uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej;
• dostarczenia partii ze zwiędniętymi liśćmi lub kwiatami lub mało dorodnych;
• wybiegnięcie roślin;
• brak spełnienia wymagań określonych w pkt. i) niniejszego paragrafu.
j) Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych
nie ulegających biodegradacji.
k) Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawa lub
w takim okresie, ze rośliny przed dostawa nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.
l) Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spirale w przypadku roślin uprawianych w kontenerach.
m) W punktach nie określonych w niniejszym dokumencie wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w pełni norm Szkółkarzy Polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 157038,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: Krzewy, pnącza i róże w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w Tabeli nr 2 Krzewy, pnącza i róże- Tabela znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ OPZ.KRZEWY, PNĄCZA
Wskazania jakościowe:
1. Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy wysokiej jakości, wolnego
od wad fizycznych i prawnych, nienaruszającego praw osób trzecich;
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający warunki przewidziane przepisami prawa, normy branżowe dla danego gatunku oraz zgodny z opisem w SWZ;
3. przewozić materiał roślinny specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek;
4. Rośliny powinny być oznaczone etykieta zawierająca pełna nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedna roślinę).
5. Rośliny powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniowa i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny.
6. Korzenie musza być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata.
7. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji.
8. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawa lub w takim okresie, ze rośliny przed dostawa nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.
9. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spirale w przypadku roślin uprawianych w kontenerach.
10. W punktach nie określonych w niniejszym dokumencie wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w pełni norm Szkółkarzy Polskich.
RÓŻE
Wskazania jakościowe:
1. Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy wysokiej jakości, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nienaruszającego praw osób trzecich;
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający warunki przewidziane przepisami prawa, normy branżowe dla danego gatunku oraz zgodny z opisem w SWZ;
3. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
4. Rośliny musza posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie.
5. Powinny być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny i posiadać minimum 3 pędy.
6. Stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii.
7. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna nie uszkodzona.
8. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
9. W punktach nieoznaczonych w niniejszym dokumencie Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w pełni norm Szkółkarzy Polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03451300-9 - Krzewy
4.5.5.) Wartość części: 238845,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzew w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w Tabeli nr 3 Drzewa- Tabela znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ OPZ.DRZEWA
Wskazania jakościowe:
1. Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy wysokiej jakości, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nienaruszającego praw osób trzecich;
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający warunki przewidziane przepisami prawa, normy branżowe dla danego gatunku oraz zgodny z opisem w SWZ;
3. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte.
4. Rośliny musza posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie.
5. Rośliny powinny być oznaczone etykieta zawierającą pełna nazwę rośliny, w tym nazwę łacińska (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedna roślinę).
6. Rośliny w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniowa i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny.
7. Korzenie musza być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata.
8. Dopuszcza się dostawę roślin z ukorzeniona bryła korzeniowa (patrz pkt. 12), w kontenerach lub alternatywnych opakowaniach przeznaczonych głównie do uprawy roślin.
9. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji.
10. Drzewa z bryła korzeniowa o obwodzie pnia do 12 cm, powinny być co najmniej 2 razy przesadzane, od 12cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzane, od obwodu pnia 25 cm co najmniej 4 razy.
11. Niedopuszczalne są poważne deformacje bryły korzeniowej, jak również rośliny przesadzanej mniej razy, niż przewiduje punkt 8.
12. Wielkość bryły korzeniowej musi być proporcjonalna do całkowitej wysokości drzewa, lub obwodu na wysokości 1m nad szyja korzeniowa, bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami.
13. Niedopuszczalne są rośliny z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzaniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania.
14. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawa lub w takim okresie, ze rośliny przed dostawa nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.
15. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spirale w przypadku roślin uprawianych w kontenerach.
16. Pnie drzew nie mogą mieć widocznych uszkodzeń związanych z ingerencja ogrodnicza lub pogoda (ciecia, złamania).
17. Niedopuszczalne są rany na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane zła lub późna ingerencja (na przykład późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia.
18. Pnie drzew z obwodem pnia powyżej 12 cm na wysokości jednego metra nad szyja korzeniowa, muszą mieć co najmniej 220 cm wysokości, musza być proste i nie odbiegać w żadnym miejscu o więcej niż 5cm od osi łączącej szyje korzeniowa z korona.
19. Wysokość pnia drzew kulistych, zwisających lub szeroko rosnących odmian musi wynosić co najmniej 220 cm, niezależnie od obwodu.
20. Kora drzewa nie może być zwiotczała lub przemarznięta, obwód pnia na wysokości 1m musi przedstawiać jeden z poniższych standardowych rozmiarów: 6-8, 8-10, 10-12, 12-14, 14-16, 16-18, 18-20, 20-25, 25-30,30-35 itd. Jeżeli w specyfikacji przetargu podano konkretny rozmiar, należący do jednego z powyższych przedziałów wtedy za dopuszczalny rozmiar uważa się jakikolwiek rozmiar z tego przedziału (np. jeżeli podano obwód 15 cm
na wysokości 1m, obwód roślin może wynosić od 14 do 16 cm na wysokości 1m).
21. Kształt i charakter gałęzi korony musi być odpowiedni do deklarowanej odmiany, wieku i wielkości drzewa.
22. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny, pęd główny nie może być uszkodzony, musi tworzyć bezpośrednia kontynuacje pnia, wyjątkiem są odmiany rosnące naturalnie w sposób kulisty, szeroki lub zwisający.
23. Korona nie może mieć widlastych rozgałęzień (oprócz odmian, gdzie jest to naturalne np. dąb) grożących rozłamaniem korony w późniejszym wieku drzewa.
24. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia oraz rezerwacji drzew u wykonawcy przed dostawa lub może żądać fotografii roślin.
26. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, prawo w chwili odbioru dostawy poddać losowo 1% (co najmniej jedna roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny (np. celowe usuniecie gleby z korzeni roślin z bryła korzeniowa lub w kontenerze). Zamawiający nie ma obowiązku zapłacić wykonawcy za zniszczona roślinę w ten sposób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.5.) Wartość części: 20304,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: nasiona trwa, łąki kwietne i kora ogrodowa (1-4cm) w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w Tabeli nr 4 Nasiona trwa, łąki kwietne i kora ogrodowa (1-4cm)_ Tabela znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ OPZ.Trawa do siania 600kg/ pakowana w worki po 20kg/ skład:
życica trwała Naki (Lolium perenne ‘Naki’) – 65%,
kostrzewa owcza Bonito (Festuca ovina ‘Bonito’) – 5%,
kostrzewa czerwona Areta (Festuca rubra ‘Areta’) –20%
kostrzewa czerwona Adio (Festuca rubra‘Adio’) – 5%,
wiechlina łąkowa Balin (Poa pratensis ‘Balin’) – 5%.
Łąka kwietna- Obszar Podzamcze 30kg/ skład:
Arcydzięgiel litwor
Ogórecznik
Dzwonek ogrodowy
Chaber bławatek
Złocień właściwy
Naparstnica purpurowa
Pszczelnik mołdawski
Jeżówka purpurowa
Żmijowiec babkowaty
Gryka
Lubczyk
Komonica
Melisa lekarska
Lebiodka pospolita
Facelia błękitna
Szałwia lekarska
Gorczyca biała
Koniczyna krwistoczerwona
Łąka kwietna- Obszar Cmentarz 30kg/ skład:
Ogórecznik lekarski
Chaber bławatek
Złocień właściwy
Jeżówka purpurowa
Żmijowiec grecki
Żmijowiec babkowaty
Żmijowiec zwyczajny
Dziurawiec zwyczajny
Hyzop lekarski
Lawenda wąskolistna
Lubczyk
Komonica
Nostrzyk biały
Nostrzyk lekarski
Kocimięta właściwa
Lebiodka pospolita
Mak polny
Facelia błękitna
Szałwia lekarska
Tymianek
Koniczyna biała
Kora sosnowa 10-40mm, pakowane w worki min 80l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.5.5.) Wartość części: 63676,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129711,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129711,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129711,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691485630
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129711,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193048,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269695,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193048,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMILE Paulina Jamrosz Grudzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691485630
7.3.4) Miejscowość: SOMPOLNO
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193048,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40716,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Nomal Aleksandra Kwaśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691485630
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63676,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63676,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63676,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Nomal Aleksandra Kwaśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691485630
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE NOMAL ALEKSANDRA KWAŚNIEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63676,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.